Kukaan muu tehnyt näin? Äidinmaidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Rintamaitoa tulee yli äyräiden. Pumppaamalla tulee kevyesti vartissa 60ml/rinta ja sillä lähtee vasta pahin pingotus pois. Kuopukselle riittää sen jälkeen vallan mainiosti maitoa.

Astmalääkityksen vuoksi kun en voi luovuttaa maitoa, olen päätynyt antamaan nuo maidot esikoiselle (alta 3v. jota imetin vielä tovi sitten). Pakastimeen, lettutaikinaan tai lavuaariin kun ei huvita niitä maitoja pistää.

Kukaan muu päätynyt vastaavaan ratkaisuun?

En tehnyt noin, mutta käytin maitoa kyllä lasten ruuissa ja välillä aikuistenkin. Pannukakkua tein usein ja siitä tulee ihan superhyvää, kannattaa koittaa, myös vieraat söivät ja kehuivat vaikka eivät ihan koko totuutta tienneetkään :)

Itse annoin esikoisen juoda ihan mukista äidinmaitoa, vaikka en häntä ollut enää hetkeen imettänytkään. Aluksi poika ihmetteli vähän makua, mutta sitten olisi juonut sitä vaikka kuinka paljon.

En, mutta periaatteessa miksei... Miksei se vois sitä mukista uudelleenkin juoda, jos kerran on aiemminkin sillä elänyt. :D

Meillä esikoinen tykkää kyllä syödä vauvan soseiden loput (haluaa kaiken, mitä vauvakin saa...). Niihin olen sotkenu rintamaitoa mukaan.

http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2011/02/24/lontoossa-ryhdytaan-tekemaan-jaateloa-aidinmaidosta/20112764/12

Jos kerran Lontoossa näin, niin mikse ap:n kotona hänen kuvailemallaan tavalla!

Taannoin oli Savon sanomissa? juttu, kun eräs kuuluisa bloggaaja, ammattikokki, oli tehnyt munakokkelia ym. äidinmaidosta. Ihan oikeesti :D Kotona, ei työpaikallaan asiakkaille.

Yhteistyössä