Kukaan ollut oikeudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Robin77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Robin77

Uusi jäsen
01.08.2008
1
0
1
En keksinyt muuta topikkia tälle kysymykselle, mutta onko kukaan palstalaisista ollut koskaan oikeudessa? Mitä siellä tapahtuu ja mitä siellä kannattaa ottaa huomioon? Minut on haastettu oikeuteen kahdestakin eri syystä. Itse pidän itseäni täysin syyttömänä ja samoin laki ja lakimieheni, mutta vastapuoli on uhannut tehdä elämästäni vaikeaa ja nyt hän kyllä toteuttaa uhkaustaan tehokkaasti.

Mä oon ollu yhesti ja vaan todistajana. Mun mieheni on ollu kyl useemmin,mut se ei oo kotona. Eiks sun asianajaja oo valmentanu sua mitenkään?
Sielhän kysellään kaikkee ja hullun tarkkaan. Tyyliin,minkä väriset kengät syytetyllä teidän mielestänne oli silloin 3 vuotta sitten juhannuksena :kieh:

Mä tunsin itteni siel todistajan aivan urpoks,ku meni ivan hämilleen niistä ihme kysymyksistä ja kaikki vaan tuijotti,enkä mä oikeen osannu sanoa juuri mihinkään muuta ku et en voi muistaa :ashamed:

neljä kertaa olen käynyt, siellä kysellään tosi tarkasti tapahtuman kulku (riippuu asiasta) kannattaa valmistautuu hyvin sillä syyttäjä tekee aika kinkkisiä kysymyksiä syytetylle. itse onneksi en ollut syytettynä vaan se parempipuoli ja voitin jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä oon ollu yhesti ja vaan todistajana. Mun mieheni on ollu kyl useemmin,mut se ei oo kotona. Eiks sun asianajaja oo valmentanu sua mitenkään?
Sielhän kysellään kaikkee ja hullun tarkkaan. Tyyliin,minkä väriset kengät syytetyllä teidän mielestänne oli silloin 3 vuotta sitten juhannuksena :kieh:

Mä tunsin itteni siel todistajan aivan urpoks,ku meni ivan hämilleen niistä ihme kysymyksistä ja kaikki vaan tuijotti,enkä mä oikeen osannu sanoa juuri mihinkään muuta ku et en voi muistaa :ashamed:

Tosiaan, miten niitä vanhoja juttuja voisi muistaa niin pikkutarkasti. Itsekin olin kerran todistajana ja kyllähän niitä kysymyksiä riitti.

Yhteistyössä