Kukaan ollut raskaana vaikka testi olikin negatiivinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieeeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieeeras

Vieras
Ketään? Mutta en nyt tarkoita sitä, että testailee jo innoissaan ennen kuin kuukautisten kuuluisi edes alkaa. Onko tosiaan kellekkään käyny niin että testi ei ole missään vaiheessa antanut positiivista vaikka raskaana ollaan ja selvät oireet. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja tarinoita niiltä joilla ollut ihan normaali raskaus.

Mitenkäs ootte saaneet raskaudesta tietää? :D Ja voiko se muuten olla niinkin jos raskaus on jo pitkällä että testi ei anna positiivista?

Ekassa raskaudessa en meinannut millään saada plussaa. Kaikki oireet oli, ja tiesin olevsni raskaana, mutta testi näytti sitkeästi negaa.
Melko myöhäisessä vaiheessa sain kuitenkin heikon positiivisen.
Raskaus meni kesken rv 11+.

Mä oon molemmista lapsista saanut positiivisen testituloksen rv6+3. Esikoisesta tein testin, kun huomasin juhannusaaton aattona et menkat oli myöhässä jo kauan aikaa. Meni juhannuksen mökkisuunnitelmat uusiksi ja raskausoireetkin alkoivat vasta viikolla 8+. Kuopuksesta tiesin olevani raskaana jo viikkoja ennen testitulosta, sillä esikoinen lopetti itse tissin syömisen ollessaan alle 6kk. Muita merkkejä raskaudesta ei ollutkaan.

Nyt on tilanne se, että etovaa oloa ollut melkein 1½ viikkoa ja eilen oksensin osan jouluruoasta. Hajut etoo, mieliala vaihtelee, väsyttää jne. Testit negaa. Kp 23/27 (?) ja järkikin sen sanoo, että pitäisi vielä parisen viikkoa malttaa odotella.. Olisi kyllä ensimmäinen kerta, jos pillerit on pettäneet mut oireet sit taas on selvät..

[QUOTE="kolmio";29373120]Mä oon molemmista lapsista saanut positiivisen testituloksen rv6+3. Esikoisesta tein testin, kun huomasin juhannusaaton aattona et menkat oli myöhässä jo kauan aikaa. Meni juhannuksen mökkisuunnitelmat uusiksi ja raskausoireetkin alkoivat vasta viikolla 8+. Kuopuksesta tiesin olevani raskaana jo viikkoja ennen testitulosta, sillä esikoinen lopetti itse tissin syömisen ollessaan alle 6kk. Muita merkkejä raskaudesta ei ollutkaan.

Nyt on tilanne se, että etovaa oloa ollut melkein 1½ viikkoa ja eilen oksensin osan jouluruoasta. Hajut etoo, mieliala vaihtelee, väsyttää jne. Testit negaa. Kp 23/27 (?) ja järkikin sen sanoo, että pitäisi vielä parisen viikkoa malttaa odotella.. Olisi kyllä ensimmäinen kerta, jos pillerit on pettäneet mut oireet sit taas on selvät..[/QUOTE]

Juu, mutta tarkoitin juuri sellasta ettei testi näytä positiivista edes viikolla 6. :D Että raskaus todettu vaikka muulla tavalla kuin itse tehdyllä testillä..

Siinäpä Vierass naureskelet; ovis ollut näillä näkymin 12-13.12 ja silloin tuli peittoa heiluteltua hyvin tiuhaan :D Voi tämä stressiäkin olla, en kiellä mut sais mennä olot ohi jo.

[QUOTE="kolmio";29373150]Siinäpä Vierass naureskelet; ovis ollut näillä näkymin 12-13.12 ja silloin tuli peittoa heiluteltua hyvin tiuhaan :D Voi tämä stressiäkin olla, en kiellä mut sais mennä olot ohi jo.[/QUOTE]

Pidetään peukkuja, jos siis raskaus toivottu =)

Oisko muita?

en minä, mutta ystäväni... teki testin kun klassista aamupahoinvointia & menkat myöhässä, nega. v. viikkoa myöhemmin teki toisen kun rintsikat eivät enää mahtuneet päälle & sai ns. "roskishaamun". olisi halunnut antaa pissanäytteen neuvolassa, mutta olivat suunnilleen nauraneet puhelimessa joten varasi ajan yksityiselle & ultrassa näkyikin sitten sikiö!

Yhteistyössä