?
!
Vieras
Siis noi karkithan on kalliimpia kuin normikaupassa!!! Fazerin sininenki 1,95... ei mitään järkee 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Siis noi karkithan on kalliimpia kuin normikaupassa!!! Fazerin sininenki 1,95... ei mitään järkee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt olis tilaus tehty, suklaata ja karkkipussejaMietin myös irtokarkkeja, mut en mä yhtä ja samaa laatua jaksa 1.6kiloa syödä
Ja toi uutinen että kalliimpaa, niin siinä oli että 10 tuotetta oli kalliimpia. Tuolla sivulla satoja tuotteita, joten vain 10??
Ja postikulujen kanssa tulee joo kalliimmaksi, mut noita laatikoita ei saa kaupasta niin kyllä sen nyt kerran voi maksaa. Mä ihan mielenkiinnosta tilasin, saas nähä koska tulevat, namnam.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja !:Siis noi karkithan on kalliimpia kuin normikaupassa!!! Fazerin sininenki 1,95... ei mitään järkee![]()
Valintatalossa se maksaa 2.05, prismassa ja sittarissa joo halvempi. Mut valtsun hintaan verrattuna galleriassa halvempi.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt olis tilaus tehty, suklaata ja karkkipussejaMietin myös irtokarkkeja, mut en mä yhtä ja samaa laatua jaksa 1.6kiloa syödä
Ja toi uutinen että kalliimpaa, niin siinä oli että 10 tuotetta oli kalliimpia. Tuolla sivulla satoja tuotteita, joten vain 10??
Ja postikulujen kanssa tulee joo kalliimmaksi, mut noita laatikoita ei saa kaupasta niin kyllä sen nyt kerran voi maksaa. Mä ihan mielenkiinnosta tilasin, saas nähä koska tulevat, namnam.
17 tuotteen hintavertailussa 10.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja !:Siis noi karkithan on kalliimpia kuin normikaupassa!!! Fazerin sininenki 1,95... ei mitään järkee![]()
Valintatalossa se maksaa 2.05, prismassa ja sittarissa joo halvempi. Mut valtsun hintaan verrattuna galleriassa halvempi.
just kävin valtsussa ostaa ja oli 1, 90...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:harvemmin pitää ruksia klikata, mut nyt rupes kuolaa tippumaan näppikselle kun himoitsin merkkareita ja kaikkia ihania irttareita, että pakko oli lopettaa. ennen otin markalla merkkareita jne ja nyt sitten kympillä? iso rekka-auto tois parikymmentä boxia namuja...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oooooooomg! tuolla on liitulakuja 2kg laatikossaniitä ei ees myydä enää missään, tai ei ainakaan meilläpäin löydy mistään. voi kamala ja mä olen karkkilakossa
mikäs nyt eteen?! kiitti vaan ap
![]()