Kukas tykkää Pauli Hanhiniemestä mun kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mä oon sitte aivan hulluna tohon Pauli Hanhiniemeen, on muuten syötävän hyvän näkönen ja mikä ääni kun se puhuu tai laulaa. Mulla on kaks Hanhiniemen bändin levyä enkä antais niitä mistään hinnasta pois. Nytkin Pauli on tuolla telkussa jossain ohjelmassa ykkösellä.

Mä joskus muutama vuosi sitten kirosin pääsiäisen aikaan torstaina, kun ei ollut varaa mennä kattomaan Paulia ja Perunateatteria. Esiintyivät meidän paikkakunnalla ravintolassa. Istuin kaverin kanssa baarissa ja tylsää oli. No meidän pyödän kohdalle pysähtyi miesporukka joista yksi kysyi, että saako istua meidän pyötään. Kattoin sitä kysyjää ja sanoin, että joo. Mun kaveri kattoi mun päälle vähän ihmeissään, että mitä mä niille annoin luvan tulla siihen. Yritin kaverille ilmeillä kertoa, että kattois nyt kuka mun vieres istuu. Kirjoitin sitten puhelimeen viestiin, että Hanhiniemi istuu mun vieres ja annoin puhelimen kaverille. Sitten kaveri tajus :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä joskus muutama vuosi sitten kirosin pääsiäisen aikaan torstaina, kun ei ollut varaa mennä kattomaan Paulia ja Perunateatteria. Esiintyivät meidän paikkakunnalla ravintolassa. Istuin kaverin kanssa baarissa ja tylsää oli. No meidän pyödän kohdalle pysähtyi miesporukka joista yksi kysyi, että saako istua meidän pyötään. Kattoin sitä kysyjää ja sanoin, että joo. Mun kaveri kattoi mun päälle vähän ihmeissään, että mitä mä niille annoin luvan tulla siihen. Yritin kaverille ilmeillä kertoa, että kattois nyt kuka mun vieres istuu. Kirjoitin sitten puhelimeen viestiin, että Hanhiniemi istuu mun vieres ja annoin puhelimen kaverille. Sitten kaveri tajus :D

Mä olisin halunnut olla mieluusti sun tilalla, huh mikä mies! Mä voisin syödä sen elävältä. Olis kiva nähä se joskus livenä jossakin esiintymässä mutta harvemmin ne pikku paikkakunnille tulee esiintymään.