Kukat tilattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on pakko sanoa että ainakin sain rahoilleni vastinetta: se jouluinen kimppu on aivan upea! Halkaisijaltaan n. puoli metriä, ruusuja, neilikkaa, amaryllistä, katajaa, kuusta ja mitä vielä. Niin ja hopeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Nyt on pakko sanoa että ainakin sain rahoilleni vastinetta: se jouluinen kimppu on aivan upea! Halkaisijaltaan n. puoli metriä, ruusuja, neilikkaa, amaryllistä, katajaa, kuusta ja mitä vielä. Niin ja hopeaa.

Paljon maksoi?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ihamieli, hyvää ja rauhallista joulua teille :flower:

Kiitos, samoin teille! Täällä vähän äitiä väsyttää, vauva vähän valvonut ja jouluhommia tehnyt kuitenkin vanhaan malliin. No, joskus näinkin.

Minä olen hukannut sinun osoitteesi, kysyin sitä ja taas hukkasin, olisitko kiltti ja taas laittaisit sen minulle =)

Ihamieli, hyvää ja rauhallista joulua teille :flower:

Kiitos, samoin teille! Täällä vähän äitiä väsyttää, vauva vähän valvonut ja jouluhommia tehnyt kuitenkin vanhaan malliin. No, joskus näinkin.

Minä olen hukannut sinun osoitteesi, kysyin sitä ja taas hukkasin, olisitko kiltti ja taas laittaisit sen minulle =)

Laitan sen yynä kohta. Minä en uskaltanut sinulle lähettää korttia, kun meillä on vaan niitä kamalia lapsikortteja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Kerro asetelmien hinta uteliaalle :D :D

No ehkä voin kertoa, luotan ettei mies käy täällä :whistle: 130 e meni niihin + tuo joulukimppu.

Olen itsekin laittanut astelmaan useamman kympin, joten ei tuo paha hinta ole. Joko teillä juhlat oli?

Tulossa vasta vuoden alussa. Minustakaan tuo ei ole paha hinta, etenkin kun asialla on floristimestari joka voittanut paljon kilpailuja. Mutta tiedän kyllä että mies on eri mieltä :laugh:

Yhteistyössä