Kukkapenkin reunalle sellainen puureunus... onko kukaan ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Siis sellainen jota myydään rullassa esim.hong Kongissa. Olisko kukaan ostanut lähiaikoina, mikä niissä mahtaa olla pituus ja paljon maksaa? Hong Kongissa näin sellaisen, mutta enpä katsonut hintaa tai pituutta, nyt sellaista tarttisin. Hong Kongin sivuilta en löydä =(

En tiedä yhtään mistä puhut, mutta mulla on kätevä puureunus, ihan itse tehty ja tosi halpa.

Esikoinen teki sellaisen viime kesänä, katkoi määrämittaan ohuita rankoja ja paukutti ne jollain moukarilla sopivalle syvyydelle vieriviereen maahan. Reunustaa hyvin, on jopa kaunis ja kestänee vielä tämän ja ainakin tulevan kesän.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
En tiedä yhtään mistä puhut, mutta mulla on kätevä puureunus, ihan itse tehty ja tosi halpa.

Esikoinen teki sellaisen viime kesänä, katkoi määrämittaan ohuita rankoja ja paukutti ne jollain moukarilla sopivalle syvyydelle vieriviereen maahan. Reunustaa hyvin, on jopa kaunis ja kestänee vielä tämän ja ainakin tulevan kesän.

Voi kun asuisimme omakotitalossa ja olisi piha / puita mistä katkoa... asumme siis kerrostalossa ja minulla on partsilla sellainen "laatikko"pöytä jossa on 5cm reunat... haluaisin istuttaa siihen salattia, tilliä yms. mutta haluaisin siihen enemmän multaa. Tuollaisella reunusjutulla saisin siihen lisää syvyyttä ja rehut kasvamaan =) Sellainen siis hakusessa jossa "pulikkaat"? puut on laitettu jollain narulla varmaan kiinni toisiinsa. On siis ihan kiinni toisissaan ja myydään sellaisessa rullassa...

Minusta ne on parimetrisissä pätkissä. Niitä taidetaan myydä myös siisti piha -palvelussa. Käy sivuilta katsomassa mitä suunnilleen maksaa. Muistaakseni joku 15 euroa.

Niitä myydään esim myös Plantagenilla. Olikohan pituus 150 cm vai 200 cm ja korkeutta oli kahta eri kokoa. Hinta 5,95 / kpl tarjouksessa. olen ostanut niitä kymmenkunta kappaletta koska reunustimme niillä kaikki kukkapenkkimme.

1z6z21z.jpg