KULLALLANI SEISOO PELKÄSTÄ PUSUSTA

  • Viestiketjun aloittaja kisu1987
  • Ensimmäinen viesti
kisu1987
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
 
Leena
=) Minun kullallani saattaa alkaa seisomaan jo kun se katsoo minua...Pitää muistaa ettei se aina ole niin hyväkään asia...kaupungilla esim.Mutta sellainen ihana kielisuudelma kahdenkesken niin oolalaa. =)
 
sohwis
Mistä johtuu oma seisokkini joka aamu.Kova stondis päällä.naista näy mailla halmeilla.Kuseminenkaan ei auta.Seisoo pitkän tovin kunnes lerpahtaa.Huomasi vissiin,turhaa seisotusta.Olimme samaa mieltä pippelini kanssa.
 
sohwis
Pikkupoikana tapahtui seuraavaa.Muna alkoi seisoa mielettömästi.Olin metsässä kävelemässä ja uteliaana tutkimassa niitänäitä.Jostain syystä muna alkoi seisomaan.En oikeastaan tiennyt mitä tämä on.Kuitenkin tuli outo olo_Odotin kunnes seisonta sai tarpeeksi,sitten uskalsin ihmisten ilmoille.Mitä minä häpesin,en edes tiennyt mitä tämä paisuminen tarkoittaa.Nykypennut tietävät kaiken.Silloin viiskytluvulla ei tietomäärä päätä pakottanut.
 
Tiptop
Alkuperäinen kirjoittaja sohwis:
Pikkupoikana tapahtui seuraavaa.Muna alkoi seisoa mielettömästi.Olin metsässä kävelemässä ja uteliaana tutkimassa niitänäitä.Jostain syystä muna alkoi seisomaan.En oikeastaan tiennyt mitä tämä on.Kuitenkin tuli outo olo_Odotin kunnes seisonta sai tarpeeksi,sitten uskalsin ihmisten ilmoille.Mitä minä häpesin,en edes tiennyt mitä tämä paisuminen tarkoittaa.Nykypennut tietävät kaiken.Silloin viiskytluvulla ei tietomäärä päätä pakottanut.
Mä ajattelin etttä se on vain Vaasassa missä he tietävävt kaiken?

 
sananseisottaja
Mä oon aina ihmetelly että miten te ukot voitte elellä ja kävellä ympäriinsä niitten vehkeittenne kanssa, nehän elää ihan omaa elämäänsä.
meidän ukkokullalla seisoo kun se katsoo mua, joskus kun ollaan vaan vierekkäin, ja taatusti jos pussaillaan. Seisoo sillä aamuisinkin tai joskus ihan muuten vaan. Heti seisoo jos pyllistelen siivoillessa tai hilpasen alasti kylppäristä vaatehuoneeseen. Yleensä ei tartte senkään vertaa.
Vaikka mikäs se siinä, ilomielin otan seisokit vastaan, ei ne mua mitenkään häiritse. Kiva se on tietää että vilauskin meikäläisestä saa seisottamaan, ja toisaalta vaikkei siitä johtuiskaan niin mukavaahan se vain on.
 
Mahdoton estääkään
Joskus lukiolaisena seisoi kun katsoin tyttöystäväni äitiä pikku kesämekossaan. Hän huomasi ja hymyili nätisti. Hän oli varmaan tottunut miesten housujen pullotuksiin, oli niin hyvän näköinen.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
Ihan normaalia, varsinkin tuossa iässä ja suhteen alussa. Ota siitä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää. Niin minäkin teen uuden kultani kanssa, jolla myös alkaa seisomaan herkästi :)
 
aika tekee tehtävänsä
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
Odotas 5 vuotta, niin toivot että seisoisi.
 
Sivupersoona
Mutta voi se toimia pitkäänkin. Minuun pienikin kosketus saa sen toimimaan ja nimenomaan vaimolle ei vieraille ihmisille. Kohta kolmekymmentä vuotta toiminut vaimolle sitä ennen vähän muillekin. Nauttikaa pullistelevasta miehestä. Eikä niitä julkisia suukotteluja kannata pelätä.
 
kisu1987
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mutta voi se toimia pitkäänkin. Minuun pienikin kosketus saa sen toimimaan ja nimenomaan vaimolle ei vieraille ihmisille. Kohta kolmekymmentä vuotta toiminut vaimolle sitä ennen vähän muillekin. Nauttikaa pullistelevasta miehestä. Eikä niitä julkisia suukotteluja kannata pelätä.



No enhän mää nyt varsinaisesti pelkää julkisella paikalla suukottelua. Ajattelin vaan että mies ei varmaan tykkää siitä. Tuskin miehestä on kovinkaan kiva jos nainen tietoisesti aiheuttaa seisokin julkisella paikalla. Vai oonko ihan väärässä?
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Ei haittaa vaikka seisoo kaupungilla. Sinne se huosuihin piiloutuu.

Eikö miestä muka yhtään häiritse jos seisoo vaikka kaupungilla? Kuinka moni mies ajattelee niin, ettei se ollenkaan haittaa?
Rekulla on niin pikkiriikkinen, ettei sitä huomaa vaikka seisookin!
 
kisu1987
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Ei haittaa vaikka seisoo kaupungilla. Sinne se huosuihin piiloutuu.

Eikö miestä muka yhtään häiritse jos seisoo vaikka kaupungilla? Kuinka moni mies ajattelee niin, ettei se ollenkaan haittaa?
Rekulla on niin pikkiriikkinen, ettei sitä huomaa vaikka seisookin!


Joo se varmasti onkin selitys miksi Rekkua ei haittaa vaikka kaupungilla alkai seisoon.
 
Kivaa myös
Kaupungilla ei auta esitellä paikkojaan housujenkaan läpi - voi tulla sanomista. Mutta se vasta on kiehtovaa katsottavaa kun naisen häpyhuulet pullottavat ja vako erottuu tiukoissa farkuissa tai urheilushortseissa. Varsinkin kun nainen tykkää ihailevasta katseesta.
 
sohwis
Naisilla näin kesäaikaan valkoiset kireet ohuet housut.Monet ilman alkkareita.Aika hyvin näkyy mitä on,posliinia,karvallista mallia.Seksikkään näköistä.Leena,nyt olet liian kireellä päällä.Kuitenkin tykkäät seksipuolesta.
 
Leena
Varmana tykkäis huonoa! =) Mutta minä ehkä vielä enemmän...ja vielä vanhan posliinimiekkosen kanssa...anna mun kaikki kestää!!! Muuten kävin sulle selvittämässä, mitä se "kaseva" tarkoittaa...muistatko???
 
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Ei haittaa vaikka seisoo kaupungilla. Sinne se huosuihin piiloutuu.

Eikö miestä muka yhtään häiritse jos seisoo vaikka kaupungilla? Kuinka moni mies ajattelee niin, ettei se ollenkaan haittaa?
Kyllä se minua haittaisi ja nolostuttaisi,onneksi niin ei käy koska hallitsen penikseni melko täydellisesti.

Aamustondiksia en pysty hallitsemaan ja sen takia ei voi sietää niitä.

Kerran siskollani yöpyessäni hänen koiransa oli työntänyt oven auki,niin että kun makasin selälläni ilman peittoa aamustondis päällä,niin eikös toinen painanut juuri oven edestä huoneeseen katsoen. Olin juuri herännyt ja unenpöpperössä ja kiinni jäin :(

 
Leena
Kun aamulla miehellä seisoo vaikka se nukkuisikin.Monena aamuna harmittaa pirusti kun ei ole aikaa jäädä leikkimään sillä seisokilla...tiedä vaikka saisi sitä munaa...aamupalaksi...=)
 

Yhteistyössä