KULLALLANI SEISOO PELKÄSTÄ PUSUSTA

  • Viestiketjun aloittaja kisu1987
  • Ensimmäinen viesti
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
Mitä itse olen naisten kanssa suudellut,niin tuntuu välillä että nainenkin käy aika kuumana suudellessa. Eli jos kosteusmittaus tehtäisiin,niin tulvan vallassa nainenkin usein ovat kiihkeästä suutelusta :)

Naisten on hyvä käydä kuumana julkisissakin paikoissa,kun heistä sitä ei helposti suoraan näe kiihoittumista.

Luulen että sen takia naiset ovat julkisissa paikoissa useammin kiimassa kuin miehet,ei tarvitse nolostella ;)

 
trägä
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kun aamulla miehellä seisoo vaikka se nukkuisikin.Monena aamuna harmittaa pirusti kun ei ole aikaa jäädä leikkimään sillä seisokilla...tiedä vaikka saisi sitä munaa...aamupalaksi...=)
Minulla aamuseisokki tekee peniksen tunnottomaksi,ei kiinnosta runkkaus taikka rakastelu pätkääkään.

 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mutta voi se toimia pitkäänkin. Minuun pienikin kosketus saa sen toimimaan ja nimenomaan vaimolle ei vieraille ihmisille. Kohta kolmekymmentä vuotta toiminut vaimolle sitä ennen vähän muillekin. Nauttikaa pullistelevasta miehestä. Eikä niitä julkisia suukotteluja kannata pelätä.



No enhän mää nyt varsinaisesti pelkää julkisella paikalla suukottelua. Ajattelin vaan että mies ei varmaan tykkää siitä. Tuskin miehestä on kovinkaan kiva jos nainen tietoisesti aiheuttaa seisokin julkisella paikalla. Vai oonko ihan väärässä?
En minä ainakaan pelkää, jos vaimo aiheuttaa seisokin ja jokin ulkopuolinen henkilö näkee sen. En tuota ole edes milloinkaan osannut ajatella tuollalailla. Miehet sen tietävät muutenkin mitä housuissa tapahtuu suukotellessa ja naiset näköjään haluavat nähdä tapahtuuko siellä mitään. Itse kun näen suukottelevia pareja, niin se on kaunista nähtävää. Haluaisin jopa nähdä enemmän mitä yleensä näkyy tuolla ulkona liikkuessa. Ihan hyvin voisi vaihtaa kaikki juopot suukotteleviksi pareiksi.

 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja sohwis:
Leena.Mitä teet aamulla herättyäsi.Miehesi nukkuu syvässä unessa muna pystyssä.Raaskitko herättää,nyt töihin ja sassiin,pimppini kaipaa kulliasi.
Monena aamuna vain nostan peittoa ja ihailen, saatan antaa hellän suukon ja hipaista sitä.Mutta jos aikataulu antaa yhtään myöten...niin kyllä herätän ja sellainen pikapano otetaan! =)
 
kisu1987
Alkuperäinen kirjoittaja sananseisottaja:
Mä oon aina ihmetelly että miten te ukot voitte elellä ja kävellä ympäriinsä niitten vehkeittenne kanssa, nehän elää ihan omaa elämäänsä.
meidän ukkokullalla seisoo kun se katsoo mua, joskus kun ollaan vaan vierekkäin, ja taatusti jos pussaillaan. Seisoo sillä aamuisinkin tai joskus ihan muuten vaan. Heti seisoo jos pyllistelen siivoillessa tai hilpasen alasti kylppäristä vaatehuoneeseen. Yleensä ei tartte senkään vertaa.
Vaikka mikäs se siinä, ilomielin otan seisokit vastaan, ei ne mua mitenkään häiritse. Kiva se on tietää että vilauskin meikäläisestä saa seisottamaan, ja toisaalta vaikkei siitä johtuiskaan niin mukavaahan se vain on.


Meillä on sama että poikaystävällä seisoo tosi helposti monissa tilanteissa. Niinkuin jo aloituksessa kävi ilmi niin pusuilla saan seisomaa. Sen lisäksi kun hyväilee poikaystävää kun sillä on vaatteet päällä niin ihan varmasti seisoo. Ja rakasta on kiva härnätä pitämällä sitä makutuomari kun valitsen vaatteita, vaihdan siinä sen edessä paitoja ja kyselen kumpi on parempi ja tietenkin sillä saa seisokin aikaan. Ja joskus ihan muuten vaan.

Olen miettinyt onko kullalleni liian kiusallista herkän seisokin takia vaikka saunoa mun kanssa? Haluaisin viettää sen kanssa mukavan, rennon viikonlopun mökillä. Siihen viikonloppuun kuuluis tietenkin myös saunomista rantasaunassa. En vaan tiä pitäiskö ehdottaa sitä kullalleni?
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja sananseisottaja:
Mä oon aina ihmetelly että miten te ukot voitte elellä ja kävellä ympäriinsä niitten vehkeittenne kanssa, nehän elää ihan omaa elämäänsä.
meidän ukkokullalla seisoo kun se katsoo mua, joskus kun ollaan vaan vierekkäin, ja taatusti jos pussaillaan. Seisoo sillä aamuisinkin tai joskus ihan muuten vaan. Heti seisoo jos pyllistelen siivoillessa tai hilpasen alasti kylppäristä vaatehuoneeseen. Yleensä ei tartte senkään vertaa.
Vaikka mikäs se siinä, ilomielin otan seisokit vastaan, ei ne mua mitenkään häiritse. Kiva se on tietää että vilauskin meikäläisestä saa seisottamaan, ja toisaalta vaikkei siitä johtuiskaan niin mukavaahan se vain on.


Meillä on sama että poikaystävällä seisoo tosi helposti monissa tilanteissa. Niinkuin jo aloituksessa kävi ilmi niin pusuilla saan seisomaa. Sen lisäksi kun hyväilee poikaystävää kun sillä on vaatteet päällä niin ihan varmasti seisoo. Ja rakasta on kiva härnätä pitämällä sitä makutuomari kun valitsen vaatteita, vaihdan siinä sen edessä paitoja ja kyselen kumpi on parempi ja tietenkin sillä saa seisokin aikaan. Ja joskus ihan muuten vaan.

Olen miettinyt onko kullalleni liian kiusallista herkän seisokin takia vaikka saunoa mun kanssa? Haluaisin viettää sen kanssa mukavan, rennon viikonlopun mökillä. Siihen viikonloppuun kuuluis tietenkin myös saunomista rantasaunassa. En vaan tiä pitäiskö ehdottaa sitä kullalleni?
Jos te aivan kahdenkesken sen illan aiotte viettää, niin eikös se olisi vaan mukavaa jos sillä miehelläsi seisoisi? Tuskinpa se miehesikään siitä loukkaantuisi.Erijuttu jos mukaan tulee vieraita, sitten saattaisi kiusaantuakkin!
 
kisu1987
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Mutta voi se toimia pitkäänkin. Minuun pienikin kosketus saa sen toimimaan ja nimenomaan vaimolle ei vieraille ihmisille. Kohta kolmekymmentä vuotta toiminut vaimolle sitä ennen vähän muillekin. Nauttikaa pullistelevasta miehestä. Eikä niitä julkisia suukotteluja kannata pelätä.



No enhän mää nyt varsinaisesti pelkää julkisella paikalla suukottelua. Ajattelin vaan että mies ei varmaan tykkää siitä. Tuskin miehestä on kovinkaan kiva jos nainen tietoisesti aiheuttaa seisokin julkisella paikalla. Vai oonko ihan väärässä?
En minä ainakaan pelkää, jos vaimo aiheuttaa seisokin ja jokin ulkopuolinen henkilö näkee sen. En tuota ole edes milloinkaan osannut ajatella tuollalailla. Miehet sen tietävät muutenkin mitä housuissa tapahtuu suukotellessa ja naiset näköjään haluavat nähdä tapahtuuko siellä mitään. Itse kun näen suukottelevia pareja, niin se on kaunista nähtävää. Haluaisin jopa nähdä enemmän mitä yleensä näkyy tuolla ulkona liikkuessa. Ihan hyvin voisi vaihtaa kaikki juopot suukotteleviksi pareiksi.


Joo, onhan niitä suutelevia pareja mukavampi katsella kuin juoppoja. Täytyy varmaan kokeilla miten kultani reagoi, jos suutelen sitä jossain julkisilla paikoilla.

 
kisu1987
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Ja varmaan on miehestäsikin! Älä huoli...sehän on vaan merkki, että olet hänen silmissään haluttava! =)
Juu täytyy lopettaa turha asian miettiminen. On varmaan parempi nauttia tilanteesta kuin miettiä asiaa? Ja tottakai on kiva tietää että on miehen silmissä haluttava.
 
sexy nainen
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
näkee niin eroottisen naisen,että alkaa veri pakkautumaan heppiin.Jotkut naiset todella tihkuvat seksiä vaikka paskaa mättäisivät.

No milta sellainen nainen sitten nayttaa? Etta alkaa heti seisomaan, vaikkei vahissa vaatteissa olisikaan tai edes flirttailisi?
 
EI NE
Alkuperäinen kirjoittaja sexy nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
näkee niin eroottisen naisen,että alkaa veri pakkautumaan heppiin.Jotkut naiset todella tihkuvat seksiä vaikka paskaa mättäisivät.

No milta sellainen nainen sitten nayttaa? Etta alkaa heti seisomaan, vaikkei vahissa vaatteissa olisikaan tai edes flirttailisi?
Ne vaan jotenkin tuoksuu eroottisilta.
 
koi
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
Eikö se ole hyvä että seisoo omaa kultaa katsellessa. Kyllä miehet yleensä vehkeensä hallitsee ettei se missä hyvänsä seiso. Seisoohan tuo meikäläisellä vieläkin vaikka yli 20v samaa naista katsellu. Yleensä vastapuoli vaan ei oo halukas yhtä usein

 
koi
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
Ukkoja pitää panna varmaan vaihtoon,kun toiset naiset valittaa puolikovista vehkeistä ja toiset että aina seisoo. Kokemuksesta oon huomannu että seisokki loppuu kun sitä vehettä liikuttelee tietyssä paikassajokun aikaa tai käsittelee muilla konstein. ettäsemmosta
 
koi
Alkuperäinen kirjoittaja kisu1987:
Alkuperäinen kirjoittaja sananseisottaja:
Mä oon aina ihmetelly että miten te ukot voitte elellä ja kävellä ympäriinsä niitten vehkeittenne kanssa, nehän elää ihan omaa elämäänsä.
meidän ukkokullalla seisoo kun se katsoo mua, joskus kun ollaan vaan vierekkäin, ja taatusti jos pussaillaan. Seisoo sillä aamuisinkin tai joskus ihan muuten vaan. Heti seisoo jos pyllistelen siivoillessa tai hilpasen alasti kylppäristä vaatehuoneeseen. Yleensä ei tartte senkään vertaa.
Vaikka mikäs se siinä, ilomielin otan seisokit vastaan, ei ne mua mitenkään häiritse. Kiva se on tietää että vilauskin meikäläisestä saa seisottamaan, ja toisaalta vaikkei siitä johtuiskaan niin mukavaahan se vain on.


Meillä on sama että poikaystävällä seisoo tosi helposti monissa tilanteissa. Niinkuin jo aloituksessa kävi ilmi niin pusuilla saan seisomaa. Sen lisäksi kun hyväilee poikaystävää kun sillä on vaatteet päällä niin ihan varmasti seisoo. Ja rakasta on kiva härnätä pitämällä sitä makutuomari kun valitsen vaatteita, vaihdan siinä sen edessä paitoja ja kyselen kumpi on parempi ja tietenkin sillä saa seisokin aikaan. Ja joskus ihan muuten vaan.

Olen miettinyt onko kullalleni liian kiusallista herkän seisokin takia vaikka saunoa mun kanssa? Haluaisin viettää sen kanssa mukavan, rennon viikonlopun mökillä. Siihen viikonloppuun kuuluis tietenkin myös saunomista rantasaunassa. En vaan tiä pitäiskö ehdottaa sitä kullalleni?
Jos antaa ymmärtää, pitäs ymmärtää myös antaa
 
jokukokematon
Mitähän naiset mahtavat ajatella poikien seisokeista näin nuoremmalla iällä? Olen 16-vuotias ja meillä ei ole tyttöystävän kanssa seksuaalista kanssakäymistä. suhteemme on aika tuore, pussailemme monesi ja minulla alkaa seisomaan hyvin helposti. Hän myös monesti istuu sylissäni jne, ja olen saanut pidettyä sen epelin siellä pöksyissä juuri ja juuri kurissa... mitä hän mahtaisi ajatella jos joskus antaisin hänen huomata seisokkini? esim jos hän istuisi sylissäni ja antaisin vehkeen vapaasti elää omaa maailmaansa. Säikähtäisikö hän ja luulisi että yritän jotain? mahtaisiko hän ymmärtää että ei miehet sille paljon mitään mahda.. pitäiskö antaa hänen huomata ja sitten vaikka selittää samaan aikaan että älä säikähdä jne.. okei, tästä tuli nyt jotain tosi outoo mut haluisin tähän mielellään vastauksia. kun niin vaikea tietää mitä siellä naisten päässä oikein liikkuu.. =/
 
sohvis
Minulla seisoo joskus ihan omia aikojaan. Usein, etenkin aamuisin, kova stondis päällä.
Edes kusellakäynti ei helpota.
Ilmeisesti homma toimii edelleenkin. Mitä tapahtus, jos hörppäisi sinisen tehopillerin, räjähtäisikö koko kalu omaan mahdottomuuteensa?
 

Yhteistyössä