KULLALLANI SEISOO PELKÄSTÄ PUSUSTA

  • Viestiketjun aloittaja kisu1987
  • Ensimmäinen viesti
hillo
Nuorilla miehillä saattaa seistä tosi helposti, ihan itsestäänkin ilman mitään ulkoista ärsykettä. Ja esimerkiksi jännittäminen saattaa aikaansaada seisokin. Samoin fyysinen suorittaminen, esimerkiksi koiran kanssa leikkiminen, missä ei ole mitään seksuaalista. Nuoren miehen elin elää ihan omaa elämäänsä ;)
 
Hei.
Yritän vastata varovasti, jottei mode puutu peliin.

Mitäs luulette, ja osittain siksi juuri näitä kirjoituksia tehdään, jotta tapahtuisi se kiva seksuaalinen herääminen.

No ei se aina ole itse tarkoitus, mutta välillä se tapahtuu kaikesta huolimatta.
 
Kankimies
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö;9314038:
Ihan normaalia, varsinkin tuossa iässä ja suhteen alussa. Ota siitä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää. Niin minäkin teen uuden kultani kanssa, jolla myös alkaa seisomaan herkästi :)

Mulla rupeaa kulli seisomaan melkein aina kun tanssin tangoa lähekkäin. Tytön reaktiot vaihtelee, Joko vetää masunsa kauemmaksi tai painautuu tiivimmin tai ei ole huomaavinaan. Joskus olen pyydellyt anteeksi. En voi sille itse mitään ja melkein puolet typyköistä tuntuu tykkään kun kulli tuntuu reidessä.
 
adamada
Minulla ainakin vehje kovenee joka aamupäivä heräämisen jälkeen satunnaiseen aikaan ilman ennakkovaroitusta. Myös pitkin päivää kiihotun erilaisista naisista.
Työssäni näin kaiken laisia naisia. Minihameet meinaavat välillä räjäyttää alkkarit ja työkalu meinaa pompata housuista ulos (tuottaa aika lailla kipua kun iso vehje yrittää ulos kireistä housuista). Pelkään aina jonkun huomaavan tilanteen. Olen huomannut, että kiihotun kaiken näköisistä naisista, kunhan peppu on kireä, tai suuri, tai vain pieni ja kireät housut. Yritän olla asiallisesti ja tuijottelematta, mutta välillä kiima valtaa mielen tahtomattani. Paineita joudun purkamaan joka päivä ja välillä useastikin.
Tämä kaikki on kai yleistä nuorilla pojilla, mutta itse olen jo 31v.
 
ninnu46
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.

Olen aika kade siitä, että miehellä edes seisoo pususta. Kun mun miehellä seisoo vaan omassa kädessä.
 
Viimeksi muokattu:
younglove84
sehän seisoo yleensä vain siihen asti kun paineet on purettu.
kokeileppa joskus tyhjentää ne pussit jotka roikkuu siellä hepin alla.
eli :
A)ota suihin niin kauan että suusi on täynnä siemennestettä.
B)laita se kalu sisääsi ja nai sitä niin kauan että saat lastin sisääsi.
C)hoida homma käsin runkkaamalla kalua niin kauan kunnes sperma lentää kaaressa ulos peniksen päästä.
Tai jollain muulla tavalla koita saada mies laukeamaan niin luulisi ettei ihan heti seiso muna pystyssä. Mutta silti jo tunnin päästä voit joutua toistamaan pussien tyhjennyksen jotta saisit kyrvän pysymään velttona.
Ja olisit iloinen että se vielä seisoo. Voi olla että jos olet saman miehen kanssa hänen ollessaan yli 50-vuotias hän saattaa joutua ottamaan pillerin saadakseen edes jonkinmoisen seisokin.
 
kokemusta
Mulla rupeaa kulli seisomaan melkein aina kun tanssin tangoa lähekkäin. Tytön reaktiot vaihtelee, Joko vetää masunsa kauemmaksi tai painautuu tiivimmin tai ei ole huomaavinaan. Joskus olen pyydellyt anteeksi. En voi sille itse mitään ja melkein puolet typyköistä tuntuu tykkään kun kulli tuntuu reidessä.
no en tykkää, että housuissa pullottaa.Sanoin aina että kiitti mulle riitti, yksi tangokipale.
 
Viimeksi muokattu:
Bini
No siis ku mä sain mun ensisuudelman mub poikaysyävält nii se ei kestäny ees kauan:/ no mutta sitten pati päivää sen jälkee se tuli sanoo et sil nous ku suudeltii et ei se oo kyl paha jos pojal nousee kun suutelee :)
Mun poikaystävällä alkaa seistä jopa yhdestä pususta, tällä en edes tarkoita kunnon suudelmaa. Poikaystävänn 24-vuotias ja meidän shde on vielä melko uusi. Onko normaalia että miehellä alkaa seisoa niin helposti vai onko poikaystäväni todella herkkä asian suhteen?


Vällillä se tilanne ärsyttää mua, kun tuntuu ettei julkisella paikalla viitsi antaa ees pientä pusua kullalle. En halua aiheutaa mitään kiusallista tilannetta. Mitä mun pitäs tehdä asian suhteen?

Tottakai osaan myös nauttia tilanteesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kimppa
En minä ainakaan pelkää, jos vaimo aiheuttaa seisokin ja jokin ulkopuolinen henkilö näkee sen. En tuota ole edes milloinkaan osannut ajatella tuollalailla. Miehet sen tietävät muutenkin mitä housuissa tapahtuu suukotellessa ja naiset näköjään haluavat nähdä tapahtuuko siellä mitään. Itse kun näen suukottelevia pareja, niin se on kaunista nähtävää. Haluaisin jopa nähdä enemmän mitä yleensä näkyy tuolla ulkona liikkuessa. Ihan hyvin voisi vaihtaa kaikki juopot suukotteleviksi pareiksi.
Minusta se on juuri seksikästä ja kivaa kun nainen aiheuttaa seisokin mulle, olkoon sitten vaikka julkisella paikalla!
 
M45
Tansseissa tanssin itseäni 12v vanhemman naisenkanssa sain seisokin sanoin naiselle pitää lopettaa tanssi, nainen kysyi miksi sanoin suoraan panettaa hän totesi kokeilemalla mietti jotta voitas mennä heille mutta hänellä oli nais kaveri mukana ei onnistu. Tapasin naisen vielä uudestaan tansseissa parin vuoden päästä, sama juttu, hän kiihotti minua älyttömän paljon. Sain numeron jotta voisin käydä hänen luonaan, matkaa 150 minä en menny kun oon parisuhteessa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minulla rupesi aina seisoon, kun oli tytön lähellä vaikka tanssiessa tai jos kimuli tuli syliin. Oli tosi hävettäviä tilanteita ja yhteissaunaan ei ollu mitään halua mennä naurettavksi.
Nykyäänkin viiskymppisenä on stodis naisten kanssa saunoessa. Joskin keskieuroopan saunoissa saan homman kuriin. Enään ei tanssiessa rupee pönöttään, jos ei ole tosi sexy nainen.
 
vierailija
Meillä oli vieraana mukava likka, se tanssi jokaisen pojan kanssa, Ja kun tuli mun
vuoroni tanssia sen kanssa ei mulla seisonut kullini. Se veti multa housuni alas ja
kaasi mut lattaialle sekä itse mun päälleni, En saanut takas housujani yläs ja poru-
kalla oli hauskaa silloin meillä. Pekka on ainut poika jolla ei ota eteen kun mun kanssani tanssii eli oletko homo julisti se likka ja kävi mun muniini kiinni. Ei noussut mulla pelini ja likka vaati multa selitystä tai maanantaina kaikki koulussa
saavat tietää häneltä että on Pekka homo julisti se likka meillä. Oli tosi noloa selittää porukan kuullen sen äiti ja mun äitini tyhjensi mut. Miksi kysyi likka multa
Että et saa runkattua minua kun on se sulla kuulemma veressä minä sanoin sille.
 

Yhteistyössä