Kulmakarvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse nypin. Olen nyppinyt 15 vuotta ja vain kerran käynyt ammattilaisella nypityttämäsä, hän sanoi että miksi tulin kun itse olen tehnyt hyvän muodon ja oppinut tekniikan. :)

[QUOTE="mä";24927960]muotoilen kulmaveitsellä. Luonnostaan tummat ja todella hyvänmalliset kulmat, joten riittää kun poistaa alapuolelta villiintyneet yksilöt.[/QUOTE]

Mistä olet ostanut tuon veitsen? Onko hyvä?

Nypin silloin kun muistan, varmaan parin viikon välein. Joskus olen antanut kasvaa takaisin luonnolliseen muotoonsa. Ei kovin pahat, mutta melko paksut. Paremman muodon saan, kun hiukan siistin. Edelleen näyttää silti luonnolliselta, en siis nypi viivoiksi :)

Veistä ei ole ollenkaan hankala käyttää, opin käytön heti ekalla kerralla. Mielestäni saa tarpeeksi tarkasti, mutta moni tykkää vielä pari hankalempaa karvaa nyppästä pinseteillä pois.
Suosittelen kokeilemaan kun ei sellaisen hintakaan ole kuin 2-3e.

Mä olen ostanut sellaisen veitsen ihan jostain marketista, samalta osastolta jolla on mm. cailapin ja iberon hiusjuttuja, ripsentaivuttimia, meikkisiveltimiä jne. Tuo marketeista yleensä löytyvä veisti ei ole ihan samanlainen kuin kuvassa, mutta aika lähelle:
498.jpg

On kiva käyttää, kun saa nopeasti siistittyä, eikä tule esim. punoitusta kuten nyppiessä, joten voi just ennen lähtöä ottaa ylimääräiset pois. Itse pidän veistä niin että sillä saa vain ihan pieneltä alueelta kerrallaan pois karvoja, niin ei vahingossa lähde liikaa. Mulla on luonnostaan linnunsiipimäiset ja tuuheat kulmat, niin otan tuolla veitsellä kulmakarvojen alta ja välistä yksittäisiä hajakarvoja silloin kun en jaksa nyppiä :)

Yhteistyössä