Kumartakaa, veljeni saapuu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tollasen vaikutelman sain tänään. Äitini oli kutsunut veljeni tänään syömään. Veljeni asuu yksin niin ei tarvitse ruokaa laittaa. Ei tässä mitään, mutta... Mulle ilmotettiin hyvissä ajoin, että veljeni on tänään menossa kotiin ja olisi kiva jos lapseni, minä tai mieheni ei sinä aikana sinne menisi. Lapset kun ovat niin usein mummolassa. Tosi usein ovat joo, viimeisestä visiitistä on yli kuukausi aikaa. Vierailu kesti 10min koska veimme isovanhemmille vadelmia. Sitä ennen olimme käymässä juhannuksen aikaan, max 3h. Illalla sain soiton äidiltäni, että veljeni nimipäivä on tulossa ja olenko muistanut sen ja kai muistan ostaa lahjan.

Ihan kuin mun äiti, vanhemman veljeni suhteen. Äidille hänen esikoispoika on tärkein, me muut lapset ja lastenlapset roskaa. Mutta oma häpeänsä ja menetyksensä!

Valitettavan hyvin tiedän tunteesi..Meillä näin oli silloin,kun isäni eli ja tuntuu korostuvan vielä enemmän nyt..Mä olen "roskakori"jonka päälle kaadetaan paha mieli ja murheet..Veljeni ollessa äidin luona on kaikki hyvin ja kanssaan tehdään kaikkea mukavaa..Mun kanssani ei tehtäisi juurikaan mitn..Olen kysynyt,mutta en enää..

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan..;26998586:
Valitettavan hyvin tiedän tunteesi..Meillä näin oli silloin,kun isäni eli ja tuntuu korostuvan vielä enemmän nyt..Mä olen "roskakori"jonka päälle kaadetaan paha mieli ja murheet..Veljeni ollessa äidin luona on kaikki hyvin ja kanssaan tehdään kaikkea mukavaa..Mun kanssani ei tehtäisi juurikaan mitn..Olen kysynyt,mutta en enää..

Roskakori on just oikea sana sille mikä olen. Mulle valitetaan siitä, että veli ei käy kotona. Nyt kun veli on harkitsemassa lähtöä töihin ulkomaille joksikin aikaa, itkee äiti mulle sitä, että hän ei kestä jos veljeni lähtee, mun pitää kuulemma puhua veljelleni järkeä, mun pitää hakea veljelleni toinen työpaikka jos nykyinen on epämukava jne. Mies on 30v ja terve, joten on taatusti kyvykäs hoitamaan itse omat asiansa. Mun päälle kaadetaan kaikki paska, mökötetään ja kiukutellaan
jos en toimi robotin lailla.

[QUOTE="vieras";26998517]Tollasen vaikutelman sain tänään. Äitini oli kutsunut veljeni tänään syömään. Veljeni asuu yksin niin ei tarvitse ruokaa laittaa. Ei tässä mitään, mutta... Mulle ilmotettiin hyvissä ajoin, että veljeni on tänään menossa kotiin ja olisi kiva jos lapseni, minä tai mieheni ei sinä aikana sinne menisi. Lapset kun ovat niin usein mummolassa. Tosi usein ovat joo, viimeisestä visiitistä on yli kuukausi aikaa. Vierailu kesti 10min koska veimme isovanhemmille vadelmia. Sitä ennen olimme käymässä juhannuksen aikaan, max 3h. Illalla sain soiton äidiltäni, että veljeni nimipäivä on tulossa ja olenko muistanut sen ja kai muistan ostaa lahjan.[/QUOTE]

uskomatonta. asutteko vielä kaiken lisäksi lähellä? sen vaikutelman saa jos viivyitte peräti 10 minuuttia. eli olette käyneet noin 1 kerran kk, ja se on muka usein.

outo perhe. Niitä riittää.

[QUOTE="huh";26999092]uskomatonta. asutteko vielä kaiken lisäksi lähellä? sen vaikutelman saa jos viivyitte peräti 10 minuuttia. eli olette käyneet noin 1 kerran kk, ja se on muka usein.

outo perhe. Niitä riittää.[/QUOTE]

Outoja me kaikki ollaan. Jokainen toimii tavallaan, mutta ketään ei tulisi sortaa tai väheksyä. En usko, että aloittaja kaipaa kommenttia "outo perhe". Ennemmin annan hänelle tukea kuin arvostelua.

[QUOTE="tuleva mamma";26999120]Outoja me kaikki ollaan. Jokainen toimii tavallaan, mutta ketään ei tulisi sortaa tai väheksyä. En usko, että aloittaja kaipaa kommenttia "outo perhe". Ennemmin annan hänelle tukea kuin arvostelua.[/QUOTE]

en tarkoittanut arvostella aloittajaa, vaan hänen perhettään.

Yhteistyössä