Kumihanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
Suzie
Poikakaveri on pyytänyt että tyydyttäisin hänet ensi viikonloppuna tavallisilla kumihanskoilla. Onko kukaan kokeillut, pitääkö olla jotain liukuvoidetta ? Minun olisi tarkoitus hankkia kumihanskat eli millaiset kannattaa ostaa ?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Suzie:
Tarkoitatko tavallislla hanskoilla nahkahanskoja ? Ne myös ovat poikakaverista seksikkäät. Luulen että ne menee pilalle, eikä nahkahanskoja voi pestä.
Anna sille pesäpalloräpylä,kun sulla on niin iso reva.
 
Otso
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzie:
Tarkoitatko tavallislla hanskoilla nahkahanskoja ? Ne myös ovat poikakaverista seksikkäät. Luulen että ne menee pilalle, eikä nahkahanskoja voi pestä.
Anna sille pesäpalloräpylä,kun sulla on niin iso reva.
Höh...olipa tuo tyhmä vastaus!
 
Teppo
Alkuperäinen kirjoittaja Suzie:
Poikakaveri on pyytänyt että tyydyttäisin hänet ensi viikonloppuna tavallisilla kumihanskoilla. Onko kukaan kokeillut, pitääkö olla jotain liukuvoidetta ? Minun olisi tarkoitus hankkia kumihanskat eli millaiset kannattaa ostaa ?
Meidän rouvalla on sellaiset ohuen ohuet mustat nahkahanskat, samanlaiset kuin lentoemännillä. Niillä kun hän lypsää, niin ei tarvita kuin muutama veto niin spermat lentää kaaressa. Ei tuu tahroja hanskoihin kun on oikea tekniikka. Sitäpaitsi spermatahrat ei oo mikäään ongelma puhdistaa nahasta, mutta nailonsukista se on tosi hankalaa.
 
Suzie
Hyvä tietää, poikavari tulee illalla. Ostin s-kokoa olevat keltaiset Pirkka kumihanskat. Olen sovittanut niitä muutaman kerran kotona kun en ole tottunut käyttämään kumihanskoja aiemmin.
 
Expatriot
Alkuperäinen kirjoittaja zzxx:
Mitäs poikakaveri tykkäsi kumihanskakäsittelystä? Kuinka esittää tyttöystävälle samaa?
Mitas jos keskustelisit asiasta ja kertoisit omat mieltymyksesi tyttoystavalle. En tarkoita, etta sanot kesken illalisen tyttoystavalle, etta "olis muuten kiva jos joskus runkkaisit minua kumihanskat kadessa", voi menna pippuripihvi vaaraan kurkkuun. Mutta jos otat aiheen puheeksi vaikka noin niinkun kesken esileikin, kun molemmat ovat jo suht "lampimana".
 
Suzie
Alkuperäinen kirjoittaja zzxx:
Mitäs poikakaveri tykkäsi kumihanskakäsittelystä? Kuinka esittää tyttöystävälle samaa?
Harrastettiin parina viikonloppuna kumihanskaseksiä kunnes poikakaveri kertoi että lopetetetaan, koska hänellä on toinen nainen. Ei tainnut tykätä käsittelystä, olin kyllä itsekkin kömpelö kumihanskat käsissä ja minun oli vaikea saada poikakaveri laukeamaan.
 
paljas ja pimppiin on paras
olette käsittäneet väärin ne neuvot turvaseksistä.ei sitä kumia kuulu käteen laittaa vaan aivan johonkin muualle.missäs on silmät ja korvat taas ollu terkkarin tunnilla...
 
Eräs :)
Minä kerran pyysin et kun tyttöystävä oli antamassa käsihoitoa ,niin laittaisko
se kumihanskat käteen. Se sanoi tottakai samalla käveli keittiöön ja vähän ajan päästä tuli hymyillen takaisin. Ja samalla veti kumihanskoja käteen . Myöhenmin
selvisi etten ole ollut ainoo mies ketä se on käsineet kädessä tyydyttänyt. Kumihanskojen käyttö voi olla molenmille ihan miellyttävää.
 
Daphnia
??? Ilmeisesti olen kokonaan missannut jonkun tärkeä seksuaalisuuden osa-alueen kun hanskaleikki ei ole koskaan juolahtanut mieleenkään. Eikä kukaan ole edes ehdottanut.
 
Gummihanskat
En tiedä mikä niissä kumihanskoissa on (puhutaanpa nyt sitten ohkasista kertakäyttöisistä tai tavallisista siivoushanskoista) niin kyllä ne säväyttää naisen päällä. Eniten ihmettelen, miksi juuri niinkin arkipäiväiset ja joillekkin ehkä vastenmieliset siivousvälineet kuin kumihanskat, saavat semmoisia tuntemuksia aikaan. Olisi hauska tietää naisten näkökulma, säväyttääkö kumihanskat miehen käsissä millään tavalla? Tämä on ihan tutkimisen arvoinen aihe, saapa nähä mille aiheelle oman väitöskirjani perustan :D
 
*Make*
Tyttökaverilla on pitkät rakennekynnet ja hän haluaa vapaaehtoiseti käyttää kumihanskoja käsissä kun tyydyttää minut. On myös uskomattoman seksikästä kiihoittaa tyttökaveri esim hieromasauvalla niin että hän saa orkut kumihanskat käsissä.
 
m29
Alkuperäinen kirjoittaja Suzie:
Poikakaveri on pyytänyt että tyydyttäisin hänet ensi viikonloppuna tavallisilla kumihanskoilla. Onko kukaan kokeillut, pitääkö olla jotain liukuvoidetta ? Minun olisi tarkoitus hankkia kumihanskat eli millaiset kannattaa ostaa ?
hei suzie keltaset tai vaaleanpunaiset kumihanskat viledalta ova ihanan tuntuset peniksellä ja kun ne ovat tiukat naisen kädessä niin ne ovat sexyt kannattaa jatkaa suzie samaamallia kivaa kun nainen otaa peniksen kumihankat kädessä hyväillee sitä ja sit kun parmat valuu pitkin hanskan vartta

 

Yhteistyössä