Kumihanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
mies 20v
Alkuperäinen kirjoittaja m 29:
hei

millaisia kumihanskoja tykkäättää pitää seksin aikana ja mitä tykkäättä tehdä miehelle kumihanskat kädessä???,Kaupasta ostetet viledan keltaset tai vaaleanpunaisen kumihanskat menee ihoa myöten kun ostaa tiukat hanskat niissä näkyy ihanasti sormet ja se kiihottaa
noh... mun vaimoni (20v) "vemputtaa" minua kumihanskoilla... minulle melkein riittää se kun katson vaimoani kun hän vetää esarini kerran taakse. nii se on terve menoo laukeen samantien.,.
 
m81
Mistäs moisia hanskoja voisi löytää, kun tuntuvat suuren suosion saavuttaneen? Ja mikä on materiaali? Muovi vai latexi?

Itse olen mieltynyt ohuisiin vinyylisiin kertakäyttöisiin, mutta aina olisi tietysti mielenkiintoista kokeilla jotain uutta...

Harmi vaan, että paremmalle puoliskolle kyseinen homma on hanskojen kanssa hänen mielestään liian pervoa, joten kyseistä herkkua ei pahemmin ole saatavilla...
 
N33
Juups.. olen kokeillut ja ainakin omasta mielestä sitä kiihottuu enämpi ja mies ainaki kehunu hyväks esileikiks ; ) aivan tavallisia ansellin siivous hanskoja! keltaiset ne on ja kait latexii. ihanan tuntoiset kädessä ja iholla ja myös liukuvat hyvin ku käyttää vähän rasvaa niissä.
 
aidot
...lypsyhanskat Agrimarketista!!! Samantyyliset, kuin nuo nukattomat Ansellit. Tarkoitettu vetimiin ja sitä myöten sopii upeasti myös miehen käsittelyyn. Ja kaiken huipuksi vaimo käyttää Tummelia liukkarina, niin kuin lypsyhommissa konsanaan! Hassun kuuloinen juttu, mutta voin vain suositella, tuntuu mahtavalta.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja aidot:
...lypsyhanskat Agrimarketista!!! Samantyyliset, kuin nuo nukattomat Ansellit. Tarkoitettu vetimiin ja sitä myöten sopii upeasti myös miehen käsittelyyn. Ja kaiken huipuksi vaimo käyttää Tummelia liukkarina, niin kuin lypsyhommissa konsanaan! Hassun kuuloinen juttu, mutta voin vain suositella, tuntuu mahtavalta.
Mitenkäs hanskat liukuu sinun sisälläsi?
 
AA89
Minusta mustat nahkahanskat naisella ovat seksikkäät. Liikun koulumatkat kimppakyydillä minua vanhemman noin 30v naisen kanssa ja hän käyttää autolla ajaessa tosi seksikkäitä mustia nahkahansoja. Muutenkin nainen on hyvän naköinen ja puketuu seksikkäästi. Usen olen miettinyt uskallanko ehdottaa seksiä, mutta hän on naimisissa.
 
JaPel
Alkuperäinen kirjoittaja AA89:
Minusta mustat nahkahanskat naisella ovat seksikkäät. Liikun koulumatkat kimppakyydillä minua vanhemman noin 30v naisen kanssa ja hän käyttää autolla ajaessa tosi seksikkäitä mustia nahkahansoja. Muutenkin nainen on hyvän naköinen ja puketuu seksikkäästi. Usen olen miettinyt uskallanko ehdottaa seksiä, mutta hän on naimisissa.
Voithan kokeilla pyydä rouvaa tekemään handjob nahkahanskat käsissä autossa esimerkiksi levähdyspaikalla. Olen huomannut että vanhemmat naiset ovat valmiita kokeilemaan kaikkea uutta ja saavat samalla säpinää seksielämään.

 
Utelias rva kysyy
Mielenkiintoni heräsi. Mikä tekee kumihanskoilla masturboinnista kiihottavaa? Kumi tietysti tuntuu erilaiselta kuin paljas käsi, mutta onko se liukkaus, sileys vai mikä?

Mitäs jos joskus yllätän mieheni, laitan salaa kumihanskat käteeni ja otan hänen peniksensä käsittelyyn, : )
 
arvit
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias rva kysyy:
Mielenkiintoni heräsi. Mikä tekee kumihanskoilla masturboinnista kiihottavaa? Kumi tietysti tuntuu erilaiselta kuin paljas käsi, mutta onko se liukkaus, sileys vai mikä?

Mitäs jos joskus yllätän mieheni, laitan salaa kumihanskat käteeni ja otan hänen peniksensä käsittelyyn, : )
Kumissa on jotain joka kiihottaa esim.mitä mainitsit,tulisit minun penistä käsittelemään niillä hanskoillasi,muuten millaiset ne on?
 
Utelias rva
Hanskani ovat vaaleanpunaiset... väri sopii hyvin kiihottuneen terskan tummanpunaiseen sävyyn.
Jospa kuitenkin käsittelen miestäni ensin, : )
Miltähän tuntuisi hyväillä omaa klitorista hanskat kädessä, pitääpä joskus kokeilla sitäkin.
 
Nikke**
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias rva:
Hanskani ovat vaaleanpunaiset... väri sopii hyvin kiihottuneen terskan tummanpunaiseen sävyyn.
Jospa kuitenkin käsittelen miestäni ensin, : )
Miltähän tuntuisi hyväillä omaa klitorista hanskat kädessä, pitääpä joskus kokeilla sitäkin.
Se voi olla tosi kiihottavaa hyväillä klitta hanskat kädessä...olisi ihana nähdä ;)
Muutenkin vois tuntua erittäin ihanalta kun puristat terskan hanskat kädessä...nam
 
Utelias rva
Nam nam tosiaan... ajattelen puristavani kovana sykkivää terskaa, välillä nuolaisen ja imen... nyt tekee jo niin mieli, että illalla tapahtunee yhtä jos toistakin, : )
 
Nikke**
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias rva:
Nam nam tosiaan... ajattelen puristavani kovana sykkivää terskaa, välillä nuolaisen ja imen... nyt tekee jo niin mieli, että illalla tapahtunee yhtä jos toistakin, : )
Kyllä täällä voin melkein tuntea kuinka puristat sykkivää terskaa...nam, nam...ja kuinka ihan nuolet sitä, hanskat kädessä...uuuh. Itsekin tosi kiimainen tällä hetkellä ja housuissa kiristää niin...
 
Nikke**
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias rva:
Minä olen kostunut ja liukas... töitä pitäsi pystyä tekemään, mutta ajatukset harhailee tiettyyn suuntaan.
Sama ongelma täälläkin, töitä pitäisi tehdä mutta kun ajatukset ovat seksissä kun ihan panettaa.
Miten kiihottavaa olisi nähdä kun hyväillet klittasi hanskat kädessä...minä vosin siinä samassa nuolla sinut...antaa kieleni leikki vaossa ja tuntea miten kostea olet, se ihan valuu...mmmm
 
Utelias rva
Kuulostaa ihanalle...
Voi harmi, mun täytyy lopettaa ennenkuin päästiin alkuunkaan...
Työtehtävät kutsuvat, ei voi siirtää tuonnemmaksi, pakko mennä.
Todella harmi, olet semmoinen mies jonka kanssa voisin... ; )
 
Nikke**
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias rva:
Kuulostaa ihanalle...
Voi harmi, mun täytyy lopettaa ennenkuin päästiin alkuunkaan...
Työtehtävät kutsuvat, ei voi siirtää tuonnemmaksi, pakko mennä.
Todella harmi, olet semmoinen mies jonka kanssa voisin... ; )
Niin on harmi, täällä saan vaan istua kulli kovana housuissani.
Voin vaan kuvitella kuinka sinä siellä istut ihan kosteana, hame nostelen ylös ja pikkarit sivuun...tunnet kuinka nuolen sinut ja sinä hyväilet itsesi samalla... Tunnen kuinka sinä ihan väriset ja voihkit nautinnosta.. Kunnes sanot että sinäkin haluat maistella ja nousen ylös, otat kovasta kullista otten, puristat terskani ja nuolet...edelleen hanskat kädessä...oooohhh...
Ihana nainen olet ;-)
 
Lakuuna
Hmmh, en ole koskaan kokeillut runkata miestä kumihanskat kädessä.. Onko edes varmaa, että kaikki miehet pitävät kumihanskoista? Mietin samaa kuin "utelias rva" mutta kannattaako yllättää kumihanskoilla, jos jätkä ei sitten pidäkään ja tunnelma voi latistua siihen?
 
sohvis
Taannoin joku antoi hyvän vinkin,kääntää hanskat nurinpäin.Tulee silee puoli esiin.Testasin ja hyväksi totesin.Liukkarina oma sylki,ehtaa luonnontuotetta.Ennakkoon pitää puhua kullan kanssa ettei tule kauheita traumoja.Tollaset kokoilut ovat kiihottavia "sänkyleikkejä".Niitä ei pidä unohtaa.
 

Yhteistyössä