Kumihanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
nn-74
Kumihanskojen käyttö perustuu siihen et mies kiihottuu enenmän,kun se näkee kuinka niitä laitetaan käsiin. Ihan perinteinen keltainen kumihanska on hyvin kiihottava kun se on vähän tiukka ja hankala laittaa käteen.
 
m 30
Alkuperäinen kirjoittaja nn-74:
Kumihanskojen käyttö perustuu siihen et mies kiihottuu enenmän,kun se näkee kuinka niitä laitetaan käsiin. Ihan perinteinen keltainen kumihanska on hyvin kiihottava kun se on vähän tiukka ja hankala laittaa käteen.

juu nn-74 totta puhut keltaset kumihanskat , on kiihottavan näköset kun ne on tiukat ja nainen vetäää niitä käsiinsä ja ne kun oikein vaikeasti menee niin on niillä mukava terskaa kin käsitellä kun se on juhla kunnossa ,siitä kun nainen laitaa niitä sexsysti käsiinsä.... m30

 
henna_82
Mitenkäs noiden PVC-hanskojen kanssa oikein on eli saako ne ujutettua käteen ilman talkkia tai muuta ainetta? Tarkoitan esim. noita Sexshop Finlandissa myytäviä pitkävartisia PVC-hansikkaita. Joku täällä mainitsi, että kumihanskoissa olisi hyvä olla mukana talkkia kun niitä pukee ylleen, mutta miten on kyseisten PVC-hanskojen kanssa?
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja henna_82:
Mitenkäs noiden PVC-hanskojen kanssa oikein on eli saako ne ujutettua käteen ilman talkkia tai muuta ainetta? Tarkoitan esim. noita Sexshop Finlandissa myytäviä pitkävartisia PVC-hansikkaita. Joku täällä mainitsi, että kumihanskoissa olisi hyvä olla mukana talkkia kun niitä pukee ylleen, mutta miten on kyseisten PVC-hanskojen kanssa?
Perunajauho on ihan hyvä noille pitkille kumihanskoille käteen vetäessä,ei ne ilman liuku tai puuteria mene.meillä minä vedän ne vaimon käsivarsille,ja sehän on jo esileikkiä pitkälle.
 
TinaT
Pitkät kumihanskat ovat vaikea pukea ja mutta luulen että PVC-hanskat olisi helpommat. Mutta olen epäillyt kestääkö PVC-hanskat vesipesua ja jäänet sen takia hankkimatta? Usen tulee käytettyä liukuainetta tai poikakaveri laukeaa hanskoille niin on kätevä pestä hanskat käytön jälkeen hanan alla.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja TinaT:
Pitkät kumihanskat ovat vaikea pukea ja mutta luulen että PVC-hanskat olisi helpommat. Mutta olen epäillyt kestääkö PVC-hanskat vesipesua ja jäänet sen takia hankkimatta? Usen tulee käytettyä liukuainetta tai poikakaveri laukeaa hanskoille niin on kätevä pestä hanskat käytön jälkeen hanan alla.
Onko Tinalla minkä laisia sexi hepeneitä,esim. hanskoja,saappaita ym.?
 
henna_82
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja henna_82:
Mitenkäs noiden PVC-hanskojen kanssa oikein on eli saako ne ujutettua käteen ilman talkkia tai muuta ainetta? Tarkoitan esim. noita Sexshop Finlandissa myytäviä pitkävartisia PVC-hansikkaita. Joku täällä mainitsi, että kumihanskoissa olisi hyvä olla mukana talkkia kun niitä pukee ylleen, mutta miten on kyseisten PVC-hanskojen kanssa?
Perunajauho on ihan hyvä noille pitkille kumihanskoille käteen vetäessä,ei ne ilman liuku tai puuteria mene.meillä minä vedän ne vaimon käsivarsille,ja sehän on jo esileikkiä pitkälle.
Niin, mutta tarvitseeko PVC-hansikkaiden kanssa mitään lisäaineita esim. mainitsemaasi perunajauhoa vai meneekö ne aivan luonnostaan helposti käteen?

 
m81
Alkuperäinen kirjoittaja henna_82:
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja henna_82:
Mitenkäs noiden PVC-hanskojen kanssa oikein on eli saako ne ujutettua käteen ilman talkkia tai muuta ainetta? Tarkoitan esim. noita Sexshop Finlandissa myytäviä pitkävartisia PVC-hansikkaita. Joku täällä mainitsi, että kumihanskoissa olisi hyvä olla mukana talkkia kun niitä pukee ylleen, mutta miten on kyseisten PVC-hanskojen kanssa?
Perunajauho on ihan hyvä noille pitkille kumihanskoille käteen vetäessä,ei ne ilman liuku tai puuteria mene.meillä minä vedän ne vaimon käsivarsille,ja sehän on jo esileikkiä pitkälle.
Niin, mutta tarvitseeko PVC-hansikkaiden kanssa mitään lisäaineita esim. mainitsemaasi perunajauhoa vai meneekö ne aivan luonnostaan helposti käteen?
PVC asusteet eivät ole yleensä tiukkoja/venyviä ja niiden sisäpinnalla on yleensä puuvilla tms. kangasta (eli ei tartu ihoon), joten tuskimpa tarvitsee mitään lisäaineita... Jos tarvitsee, niin voisin sanoa, että on tullut valittua liian pienet...
 
sohvis
Eikös hyvän seksin takia kannata uhrautua.Pikku kärsimys ehkä lisää nautintoa.Esim.naisten korkkarit.Seksiin liitetään kauniit kengät.Todella epäkäytännölliset,jalalle surma.Silti niitä käytetään lisääntyvässä määrin.Olen itse kokeillut korkkareita.Hyvännäköisiä kenkiä.Jalka muotoutuu sopivasti.Kaikki seksi asut ovat seksikkäitä.Nauttikaa niistä.Hyvä seksi kaikilla höysteillä on hyvää seksiä.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minä en suosittelisi sellaisia kumihanskoja kuten hammaslääkäreillä... ne eivät tuoksu hyvältä..
mutta tuntuu erittäin hyvältä kullin pinnalla kun ei laita suuhun noita pitkiä seksikkäitä kumihanskoja ja entäs se hammaslääkäri?
 
sohvis
Hankin jokuaika sitten kumihanskat seksitarpeisiini.Täältä sain vinkkejä.Ei sytyttänyt.Omin käsin onneen ilman seksihanskoja riittää meikäläisille.Jos seksikäs nainen kumihanskallaan alkas pippeliäni runkkaamaan,voisin tulla uusiin aatoksiin.
 
Pepitta
Alkuperäinen kirjoittaja JaPel:
Alkuperäinen kirjoittaja AA89:
Minusta mustat nahkahanskat naisella ovat seksikkäät. Liikun koulumatkat kimppakyydillä minua vanhemman noin 30v naisen kanssa ja hän käyttää autolla ajaessa tosi seksikkäitä mustia nahkahansoja. Muutenkin nainen on hyvän naköinen ja puketuu seksikkäästi. Usen olen miettinyt uskallanko ehdottaa seksiä, mutta hän on naimisissa.
Voithan kokeilla pyydä rouvaa tekemään handjob nahkahanskat käsissä autossa esimerkiksi levähdyspaikalla. Olen huomannut että vanhemmat naiset ovat valmiita kokeilemaan kaikkea uutta ja saavat samalla säpinää seksielämään.

Minulla on vanhempi rakastajatar (naimisissa oleva...) ja hän käytti tavatessamme mustia nahkakäsineitä. Muutamankerran seksiä harrastettuamme pyysin häntä käyttämään myös mustia nahkahousuja ja- hametta vuorokerroin ja hän suostui.
 
Pepitta
Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja JaPel:
Alkuperäinen kirjoittaja AA89:
Minusta mustat nahkahanskat naisella ovat seksikkäät. Liikun koulumatkat kimppakyydillä minua vanhemman noin 30v naisen kanssa ja hän käyttää autolla ajaessa tosi seksikkäitä mustia nahkahansoja. Muutenkin nainen on hyvän naköinen ja puketuu seksikkäästi. Usen olen miettinyt uskallanko ehdottaa seksiä, mutta hän on naimisissa.
Voithan kokeilla pyydä rouvaa tekemään handjob nahkahanskat käsissä autossa esimerkiksi levähdyspaikalla. Olen huomannut että vanhemmat naiset ovat valmiita kokeilemaan kaikkea uutta ja saavat samalla säpinää seksielämään.

Minulla on vanhempi rakastajatar (naimisissa oleva...) ja hän käytti tavatessamme mustia nahkakäsineitä. Muutamankerran seksiä harrastettuamme pyysin häntä käyttämään myös mustia nahkahousuja ja- hametta vuorokerroin ja hän suostui.
Ja kaikki varmasti uskoi tuon :) Oikeasti 30 vuotias ja muka jo vanhempi nainen...

 
Pirkkoanneli
Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pepitta:
Alkuperäinen kirjoittaja JaPel:
Alkuperäinen kirjoittaja AA89:
Minusta mustat nahkahanskat naisella ovat seksikkäät. Liikun koulumatkat kimppakyydillä minua vanhemman noin 30v naisen kanssa ja hän käyttää autolla ajaessa tosi seksikkäitä mustia nahkahansoja. Muutenkin nainen on hyvän naköinen ja puketuu seksikkäästi. Usen olen miettinyt uskallanko ehdottaa seksiä, mutta hän on naimisissa.
Voithan kokeilla pyydä rouvaa tekemään handjob nahkahanskat käsissä autossa esimerkiksi levähdyspaikalla. Olen huomannut että vanhemmat naiset ovat valmiita kokeilemaan kaikkea uutta ja saavat samalla säpinää seksielämään.

Minulla on vanhempi rakastajatar (naimisissa oleva...) ja hän käytti tavatessamme mustia nahkakäsineitä. Muutamankerran seksiä harrastettuamme pyysin häntä käyttämään myös mustia nahkahousuja ja- hametta vuorokerroin ja hän suostui.
Ja kaikki varmasti uskoi tuon :) Oikeasti 30 vuotias ja muka jo vanhempi nainen...
Huomaa että on jonkun teinarin kirjoitus, kun 30- vuotias on jo niin ikäloppu...

 
Sinkkupoika
Meidän rouvalla on sellaiset ohuen ohuet mustat nahkahanskat, samanlaiset kuin lentoemännillä. Niillä kun hän lypsää, niin ei tarvita kuin muutama veto niin spermat lentää kaaressa. Ei tuu tahroja hanskoihin kun on oikea tekniikka. Sitäpaitsi spermatahrat ei oo mikäään ongelma puhdistaa nahasta, mutta nailonsukista se on tosi hankalaa.[/quote]


Voi miten ihanaa että jotkut naiset ymmärtävät näin hyvin miesten tarpeet. Olisin ihan onnesta sekaisin jos mulla olis tyttöystävä tai vaimo joka haluais lypsää multa nahkahanskoilla spermaa. Kantani on ehdottomasti KYLLÄ sellaiseen seksiin. Tykkäisin kovasti ja tuntuisi tosi hyvältä jos olis joku kaunis tyttöystävä tai vaimo joka lypsäisi multa spermaa nahkahanskoilla. Saisi olla naiselta vastaanottavana osapuolena eikä olis suorituspaineita. Nauttisin kyllä joka sekunnista. Lisäksi nainen pystyisi halunsa mukaan valikoimaan spermanlypsämisen keston. Kaiken lisäksi kumpikin osapuoli saisi itselleen hyvän mielen. Halaisin ja kehuisin naistani tällaisesta ihanasta kiihottamisesta ja kunnioittamisesta!!!
Seksi on kaiken lisäksi toimivaa jos kumpikin asettaa toisen tarpeet etusijalle!!
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkupoika:
Meidän rouvalla on sellaiset ohuen ohuet mustat nahkahanskat, samanlaiset kuin lentoemännillä. Niillä kun hän lypsää, niin ei tarvita kuin muutama veto niin spermat lentää kaaressa. Ei tuu tahroja hanskoihin kun on oikea tekniikka. Sitäpaitsi spermatahrat ei oo mikäään ongelma puhdistaa nahasta, mutta nailonsukista se on tosi hankalaa.

Voi miten ihanaa että jotkut naiset ymmärtävät näin hyvin miesten tarpeet. Olisin ihan onnesta sekaisin jos mulla olis tyttöystävä tai vaimo joka haluais lypsää multa nahkahanskoilla spermaa. Kantani on ehdottomasti KYLLÄ sellaiseen seksiin. Tykkäisin kovasti ja tuntuisi tosi hyvältä jos olis joku kaunis tyttöystävä tai vaimo joka lypsäisi multa spermaa nahkahanskoilla. Saisi olla naiselta vastaanottavana osapuolena eikä olis suorituspaineita. Nauttisin kyllä joka sekunnista. Lisäksi nainen pystyisi halunsa mukaan valikoimaan spermanlypsämisen keston. Kaiken lisäksi kumpikin osapuoli saisi itselleen hyvän mielen. Halaisin ja kehuisin naistani tällaisesta ihanasta kiihottamisesta ja kunnioittamisesta!!!
Seksi on kaiken lisäksi toimivaa jos kumpikin asettaa toisen tarpeet etusijalle!![/quote]



Mitä tekisit vastapalvelukseksi naisellesi?
 

Yhteistyössä