Kumihanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Huomenta aikuinen mies! =)

Aika kiva vastapalvelus...mutta mitähän tuo kirjottaja olisi tarjonnut?
Leena oletko lypsänyt ukkosi kumihaskoilla tyhjäksi ai ukkosi sinut?ja tietysti sinulla pitkät sexisaappaat jaloissasi ja lopuksi tietysti vielä panot jos tavaraa riittää.
 
Sinkkupoika
Leena: Mitä tekisit vastapalvelukseksi naisellesi?[/quote]

Kiittäisin kauniisti heti alkuun! Ilmaisisin miten paljon juuri naisen tekemä spermanlypsäminen nahkahanskoilla merkitsee mulle. Vastalahjaksi ehdottaisin ja haluisin antaa jotain sellaista, mikä kiihottaisi naista ja jotain josta hän myös tykkäisi yhtä paljon kuin mitä mä tykkään häneltä saadusta spermanlypsystä nahkahanskoinensa. Jos haluisi sexiä niin tekisin kaikkeni että onnistuisin saamaan naiselle voimakkaan orgasmin ja rakastettuna olemisen tunteen. Tykkäisi varmaankin sellaisesta!! :)
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Eipä liioitella sentään...ihan kumihanskoilla olen joskus runkannut mieheltäni ja tuntuu tykkäävän.Itse en anna kumihanskoja sisääni työntää.Gynekin inhottaa.
Annatko leena sitten kondomin kanssa miehen panna sinua jos nuin etoo kumihaskat?
 
sofffis
Mukava muisto naisesta.Hän tykkäsi seksistä.Hänellä oli oma sauva ja liukuvoiteet.Kun paremmin tutustuttiin,hän rohkeni käyttää sauvaansa ja masturboida esileikkinä.Se on kiihottavaa seksiä.Sain häneltä hyvää seksiä joskus jopa liikaakin.
 
Sinkkupoika
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkupoika:
Sinä joka tänään 8:12 kirjoitit nimimerkillä Sinkkupoika yllä main. viestin. Toisten nimimerkkejä ei varastella eikä teeskennellä keskustelupalstalla ketään toista kuin on oikeasti. Näköjään mitään ei voi enää nykyisin kirjoitella keskustelupalstoille ilman kirjautumista. Joku nimimerkin väärinkäyttäjä on näköjään aina olemassa. Älä yritä tehdä toisesta tyhmää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta kiva että eilinen vastaukseni miellytti! Olen oikeasti sitä mieltä=)

 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja N35:
Eikös olekki ja sex tuntoiset ; )

No minä en itse ole vielä kertaakaan "syttynyt" niistä kumihanska jutuista, mies pitää siitä kun vedän häneltä käteen kumihanskat kädessä...mutta tämän teen vain siksi kun hän siitä pitää.Minä saan vaivannäöstäni aina jotain mistä itse pidän. =)
 

Yhteistyössä