Kumihanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja N35:
No mistä sä sit pidät? tai mitä sä saat siitä kun vedät mieheltäsi käteen?

Minä nautin eritoten siitä että rakastellaan keittiön pöydällä ja nostan jalat miehen olkapäille tai sitten mies nuolee minulle orgasmin. =)
 
roy orbison
En pidä ruokapöydällä naimisesta. Ajatus, että jonkun perse on ollut lautaseni kohdalla ei kiehdo. Mutta olen minä kerran nainut ruokapöydällä. Siitä on jo yli 30 vuotta ja olin armeijassa. Luutnantti oli sen verran iso herra, että ei voinut itse käydä ruokakaupassa, vaan lähetti minut joka aamu ostoksille. Kun toin ostokset rouva oli vielä sängyssä ja eleistä ja kommenteista minulla meni pari aamua ennen kuin tajusin mitä se haluaa, suht kokematon kun olin. Sen kuukauden aikana kun siellä olin pääsin pukille viitisentoista kertaa. Epäilen, että nämä kauppareissut olivat rouvan eikä luutnantin keksintö. Ja kerran olin tosiaan naimassa rouvaa ruokapöydällä. Rouva ynisi, nain hitaasti ja peukaloin klittaa. Sitten vilkaisin ikkunasta ulos ja huomasin luutnantin noin 50 metrin päässä. Päättäväisesti käveli suoraan taloa kohti. Läheltä piti, mutta kun hän tuli sisään rouva oli jo sängyssä peiton alla ja makuuhuoneen ovi kiinni, minä taas laittamassa maitopurkkeja jääkaappiin. Ei muuta kuin asento...lepo ja kiitos! Herra oli unohtanut jotain avaimia ja poistuimme yhtä matkaa. Rouva oli tosiaan melko seksin perään. Ei mikään venus, pienet tissit, mutta kova oli naimaan. Ja halusi ennen kaikkea kielikylpyä, luutnantti ei kuulemma suostunut, hieman tosikko kun oli. Ainoa huono puoli oli, että hän ei suostunut enää naimaan kieliorgasmin jälkeen, paikat kuulemma liian hellät. On se hyvä instanssi tämä Suomen armeija, kun näin monipuolisesti huolehtii varusmiehistään!
 
Mr E. Nygma
Missä mättää. Ehdotin nimittäin omalle paremmalle puoliskolleni, että olisi kiva, jos hän hoitelisi mut hanskat kädessä. Vastaus oli luokkaa: "ei helvetissä" jne.

Eli... Mikä mahtaa olla niin ihmeellistä antaa käsihoitoa kumihanskat kädessä, jos kerran suostuu ilmankin? onko se jotenkin ihan uskomattoman pervoa? Ja onko yleensäkin tämmöiset toiveet miehiltä jotain todella harvinaista?
 
Leena
Alussa minäkin olin hämmentynyt, että voiko se tuntua toisesta hyvältä ja kiihottavalta.Mutta tuumin sitten että miksipä ei, samahan se minulle on ja huomasin kuinka mieheni siitä kiihottui ja nautti.Kylppärissä ja suihkussa se puuha on aivan mukiinmenevää.
Anna naisesi ensin miettiä ajatusta rauhassa ja kysy jonkun ajan päästä uudestaan...keties voisit ehdottaa että teet sitten hänelle jotain mitä hän haluaa. =)
 
Monark12
Minuakin vaivasi aikoinaan että miten uskallan kertoa tyttökaverille että haluaisin kumihanska käsittelyn. Silloinen tyttökaveri oli huomattavasti enemmän konservatiivi ja tiukkapipo kuin minä. Loppujen lopuksi kaikki onnistui lähes täydellisesti eli kaikki alkoi kun tyttökaveri oli pesemässä ikkunoita keltaiset kumihanskat käsissä. Menin hänen taakseen ja aloin hieromaan nännejä samalla laitoin käden housujen alle ja aloin hieromaan hänen klitorista. Tästä kiihottuneena tyttökaveri alkoi heti kaivamaan minun kalua esille kumihanskat käsissä, ei mennyt kauan laukesin hänen kumihanskalle ja samalla tyttökaveri sai myös orgasmin. Nyt olemme naimisissa jo neljä vuotta ja kumihanskat ovat olleet tuosta lähtien aina seksissä mukana ja pientä jalostustakin asialle on tapahtunut vuosien aikana.
 
Sivupersoona
Saanko taas hiukan ihmetellä.

Monet tykkäävät kumihanska käsittelystä, mutta miksi, kun pitäisi käyttää kondomia, niin sanotaan yök kauheeta ei tule kuuloonkaan. Samanlaisia hanskoja molemmat.
 
Leena
Minä en halua että minua kosketellaan kumihanskoillakaan...kondomi mielestäni tekee seksistä liian kliinistä.Jäin tuossa miettimään sivupersoonan kysymystä...kun nyt alkaa ihmetyttämään, kun mieheni nauttii suunnattomasti siitä että runkkaan häntä kumihanskat kädessä, mutta ei hänkään nauti rakastelusta kondomin kanssa.Mikähän siinä on sitten niin erilaista?
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä en halua että minua kosketellaan kumihanskoillakaan...kondomi mielestäni tekee seksistä liian kliinistä.Jäin tuossa miettimään sivupersoonan kysymystä...kun nyt alkaa ihmetyttämään, kun mieheni nauttii suunnattomasti siitä että runkkaan häntä kumihanskat kädessä, mutta ei hänkään nauti rakastelusta kondomin kanssa.Mikähän siinä on sitten niin erilaista?
Leena mitkä on ja olleet ehkäisy muodot sinulla?
 
sohfvwis
Nyt on eroottinen sinkku olo.Haluaisin kokea kun nainen lypsää penistäni kumihanska kädessään.Lukemani mukaan ihan ok.meinenki.Pisteeksi iin päälle oikeeta seksiä.Sinkun toiveita.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä en halua että minua kosketellaan kumihanskoillakaan...kondomi mielestäni tekee seksistä liian kliinistä.Jäin tuossa miettimään sivupersoonan kysymystä...kun nyt alkaa ihmetyttämään, kun mieheni nauttii suunnattomasti siitä että runkkaan häntä kumihanskat kädessä, mutta ei hänkään nauti rakastelusta kondomin kanssa.Mikähän siinä on sitten niin erilaista?
Leena mitkä on ja olleet ehkäisy muodot sinulla?
Ehkäisypillerit, jos nyt ihan välttämättä tahdot sen tietää.Vakisuhteessa aivan riittävä suoja.
 
Monark12
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Saanko taas hiukan ihmetellä.

Monet tykkäävät kumihanska käsittelystä, mutta miksi, kun pitäisi käyttää kondomia, niin sanotaan yök kauheeta ei tule kuuloonkaan. Samanlaisia hanskoja molemmat.
Tuo ei kyllä pidän minun kohdalla paikkansa. Minusta on uskomattoman seksikästä kun vaimo laittaa kondomia kumihanskat käsissä jäykän kalun päälle, muutaman kerran olen lauenneut jo asennusvaiheessa ennen aikojaan. Vaimo on sanonut että on vaikea saada luistava kondomi päälle kumihanskat käsissä.

 
anne vaan....
seon tosi kiihoittavaa kun laitan lyhyen nahka minihameen ja ansell merkkiset talouskäsineet ainaki miheni mielestä : ) ja onhan ne kieltämättä ihanan tuntoiset käsissä ne hanskat itsestänikin!
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä en halua että minua kosketellaan kumihanskoillakaan...kondomi mielestäni tekee seksistä liian kliinistä.Jäin tuossa miettimään sivupersoonan kysymystä...kun nyt alkaa ihmetyttämään, kun mieheni nauttii suunnattomasti siitä että runkkaan häntä kumihanskat kädessä, mutta ei hänkään nauti rakastelusta kondomin kanssa.Mikähän siinä on sitten niin erilaista?
Leena mitkä on ja olleet ehkäisy muodot sinulla?
Ehkäisypillerit, jos nyt ihan välttämättä tahdot sen tietää.Vakisuhteessa aivan riittävä suoja.
Kysyin sillä tuosta ehkäisystäsi kun olet kumia vältellyt ,kondomina ja hanskoina.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja anne vaan....:
seon tosi kiihoittavaa kun laitan lyhyen nahka minihameen ja ansell merkkiset talouskäsineet ainaki miheni mielestä : ) ja onhan ne kieltämättä ihanan tuntoiset käsissä ne hanskat itsestänikin!
Käytätkö Anne saappaita noitten hameen ja hankojen kera?
 
Suhmuran Santra
Voisihan tuo olla veikeetä kokeilla kertakäyttöhanskoja. Tavalliset kumihanskat ovat varmasti liian kömpelöt ja niistä tulee mieleen arkinen siivous. Taidankin ehdottaa miesystävälle, että "koettelisi" joskus ko.hanskoilla. Saattaisi tuntua samalta kuin kondomi? Käsillä saa muutekin enemmän "tavaraa" sisäänsä; vrt penis / esim. 3 sormea. Käsillä koskettelu on muutenkin monipuolisempaa kuin ns. pikapano.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra:
Voisihan tuo olla veikeetä kokeilla kertakäyttöhanskoja. Tavalliset kumihanskat ovat varmasti liian kömpelöt ja niistä tulee mieleen arkinen siivous. Taidankin ehdottaa miesystävälle, että "koettelisi" joskus ko.hanskoilla. Saattaisi tuntua samalta kuin kondomi? Käsillä saa muutekin enemmän "tavaraa" sisäänsä; vrt penis / esim. 3 sormea. Käsillä koskettelu on muutenkin monipuolisempaa kuin ns. pikapano.
Minä olen käyttänyt noita mustia pitkävartisia sexi käsineitä vaimoa näpelöidessä,ne ovat aika ohuet ja muuten kiihottavat.Tosin voi käyttää useampaa sormea.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Alkuperäinen kirjoittaja anne vaan....:
seon tosi kiihoittavaa kun laitan lyhyen nahka minihameen ja ansell merkkiset talouskäsineet ainaki miheni mielestä : ) ja onhan ne kieltämättä ihanan tuntoiset käsissä ne hanskat itsestänikin!
Käytätkö Anne saappaita noitten hameen ja hanskojen kera?
 
Poikasinkku
ovat huomattavasti kiihottavammat kuin kumihanskat. Nahkasormet aiheuttaa sopivasti kitkaa, mutta liukuu myös sopivasti hierottaessa siitintä. Naisten nahkahanskat+nirskuvat nahkahanskat ja naisen nahkasormilla tekemä siittimen hieronta nirskuvilla nahkahanskoilla on kaikkein kiihottavinta. Nahkasta siittimeen kohdistuva kitka ja hanskojen mahd. nirskunta lisäävät merkittävästi tyydytettävän ihmisen ihanuuden tunnetta.
No ehkä meitsi taitaa kiihottua ja tulla hyvälle mielelle jo tietynlaisista naisten nahkahanskoista. Nahkahanskojen mahd. nirskunta voimistaa kiihottumisen tunnetta.
 
m30
hei n35
hei millasia kumihanskoja sä pitä ja mitä kivaa teet ne kädessäsi miehelle??hyväiletkö penistä peniksen päästä vai teetkö vain käteen vedon kumihanskat kädessäsi??
 
rubberikko
Lypsän miestäni säännöllisesti kumikäsineet kädessä.Käytän Anselin lateksikäsineitä jotka käännän nurin päin saadakseni parhaimman nautinnnon puolisolleni.Purskautan käsineille liukuvoiteeksi Erioilin hajusteetonta liukuvoidetta ja mastuboin häntä kunnes hän anoo armoani ja annan hänen laueta liukkaille kumikäsineilleni sperman valuessa
niille.Lopuksi hän nuolee jätöksensä hanskoiltani ja anoo uutta käsittelyä.
 

Yhteistyössä