Kumihanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja Suzie
  • Ensimmäinen viesti
noora39
heips, hieroin mieheni penistä pitkillä tiukoilla latexikumikäsineillä eilen ja tykkäsi valtavasti, ja sitten lopuksi annoin suuseksiä ja annoin laueta suuhuni kaikki spermat.
 
Kuminen
Meilläkin aktiivisesti käytössä kumihanskat seksissä, lähinnä sellaiset lateksiset kertakäyttöiset ja pitkät lateksiset. Tyttöystävä ehdotti itse ja ja onhan ne kyllä hyvät !
 
oskari
meillä molemmilla vinuyli hanskat kädessä sängyssä, mies työntää koko kätensä sisälle i ja itse laitan peukalon anukseen samalla kun toisella kädellä tunkkaan kalua.
 
vierailija
Minä runkkailen miestäni säännöllisesti kumihanskat kädessä.
Parhaiten nautintoa tuottaviksi olen havainnut Ansellin lateksihanskat.
Käännän ne nurin päin niin että liukas puoli tulee ylöspäin.
Sitten purskautan hanskoille vähän Erioil -voidetta ja lypsän miehen kuiviin.
Sitten hanskat pesuun ja odottamaan uutta käyttökertaa.
Ansell-käsineitä saa taas ainakin Kärkkäisen verkkokaupasta
 
Viimeksi muokattu:
vierailija123
Aunakin minulle parhaiten toimii seksikaupan pitkät hanskat. Ne on sileet, kumi myös sisäpuolella. Niissä on se "second skin"-fiilis. Se on parasta. Tykkään myös kumin tuoksusta.

Mustat tai punaiset kumihanskat kiiltää ihanasti kun ne kiillotetaan joko vedellä tai kuminhoitoaineella. Itse en ainakaan suosittele ostamaan pitkiä seksikaupan hanskoja taloushanskojen koon perusteella.
 
vierailija
Näissä hanska ja rannerengas on minulla ja kumppanillani kyse vallasta, mieltymyksestä ja kaikesta muusta. Toinen näyttää että en koske sinuun. Pilkkaa käskee ja halveksii. Kuulet renkaiden kilinän ja tunnet niiden kosketuksen vaikka sinulla olisi side silmillä.
 

Yhteistyössä