Kumma juttu huutonetissä :O Jos tuotteeseen laittaa lähtöhinnaksi 8e, ei tule huutoja ollenkaan, mutta 3e lähtöhinnalla loppusumma on 12 euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
sama ilmiö käynyt monesti. Kun saadaan kilpailua niin hintakin nousee.

Nyt yhdestä kohteesta mitä olen kauan aikaa yrittänyt myydä tuolla 8 eurolla, niin osta heti kohteena kuin huutokauppana, on huudettu 12 euroa kun laitoin vain 3e lähtöhinnaksi

tyhmiä noi ostajat :O Hetki sitte ois saanu paljon halvemmalla :D
tai sitten ei vaan oikeat ostajat oo sattuneet näkemään

Kiitti vinkistä :D en tykkää käyttää hintavarauksia enkä myöskään myy hullunhalvalla koska vaivaahan siitä myynnistä on ja mieluummin laitan keräykseen kuin ilmaiseksi huutiksessa. Mutta ehkä sen hv:nkin vois sitten laittaa, ja laskea lähtöhinnan :)

Isäni aina kertoo tälläisen esimerkin: kaupan hyllyssä on saippuaa, hinta on 50 penniä, kukaan ei osta. Kun myyjä tekee ison lapun jossa saa 1mk saippuan, kaikki menevät kaupaksi.

Tässä on vähän sama juju osittain. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitti vinkistä :D en tykkää käyttää hintavarauksia enkä myöskään myy hullunhalvalla koska vaivaahan siitä myynnistä on ja mieluummin laitan keräykseen kuin ilmaiseksi huutiksessa. Mutta ehkä sen hv:nkin vois sitten laittaa, ja laskea lähtöhinnan :)

No hintavaraukset kannattaa unohtaa :O kuka nyt haluaa huutaa kilpaa jos voittaessa ei saa ees myyjän yhteystietoja :D

Mä kokeilin kerran huvikseni, vaikka ite en ees avaa hv ilmoituksia. 0e lähtöhinta eikä ainuttakaan huutoa tullut :D

Kyllähän HV huudoissakin voittanut (vaikka jäisi alle HV:n) saa myyjän yhteystiedot ihan samalla tavalla kuin HV:n ylittäneissäkin huudoissa. S-postiin tulevassa viestissä sit vaan kerrotaan et HV ei ylittynyt, mutta halutessaan voi ottaa yhteyttä myyjään, josko kaupat silti syntyisivät. Mä olen ainakin tehnyt monta kauppaa siten, että on mun huudon ja HV:n erotus laitettu puoliksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lkj:
Kyllähän HV huudoissakin voittanut (vaikka jäisi alle HV:n) saa myyjän yhteystiedot ihan samalla tavalla kuin HV:n ylittäneissäkin huudoissa. S-postiin tulevassa viestissä sit vaan kerrotaan et HV ei ylittynyt, mutta halutessaan voi ottaa yhteyttä myyjään, josko kaupat silti syntyisivät. Mä olen ainakin tehnyt monta kauppaa siten, että on mun huudon ja HV:n erotus laitettu puoliksi ;)

Väärin! Viime vuosituhannella oli noin, muttei enää.

Alkuperäinen kirjoittaja lkj:

no ei ainakaan hetki sitten tullut viestiä. Joskus aikaa sitten onkin tullut, mutta tuli muutos tuohon

Mä oon kans laittanut vaatepaketteihin alhaisen hinnan enkä hintavarausta. Vielä viime kesänä tavara meni ihan mukavasti kaupaksi ja huutajia oli kohteessa useampi, mutta tänä keväänä kun yritin samaa niin kukaan ei viikonkaan jälkeen ollut vielä huutanut. Katsojia oli kyllä ollut paljon. Liekö sitten ajatelleet, että minuuttia ennen huutavat niin saavat halvalla. Noh, mä suljin kohteen etuajassa koska en halunnut ottaa sitä riskiä että kilokaupalla merkkivaatteita menee pilkkahintaan jollekin koijarille.

Yhteistyössä