Kummalla tässä tapauksessa etuoikeus tulla ovesta ensin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma tämäkin

Vieras
lihava täti, joka oli tulossa ovesta sisälle kauppaan, vai minä lapsen kanssa, jotka oltiin menossa kaupasta ulos, samaan aikaan avattiin ovea ja olin menossa ulos, ja täti sisälle.

Täti kiilasi ovesta sisään kuin maailmanomistaja ja sätti minua, että sovitaanko nyt niin, että HÄN saa tulla ensin? ei tehnyt elettäkään väistääkseen, peruutin, ja toivotin hänelle kaikesta huolimatta hyvät päivänjatkot. Röyhkeää sättimistä tädin puolesta.

en siis voi ymmärtää miten joku viittii vetää herneet tuollaisestakin asiasta ja kirjoitella siitä sitten johki nettipalstalle lapsellisella otsikolla kumaalla on oikeus tulla ovesta ensin..... Huh, huh... kannatasko hankkia elämä!

Alkuperäinen kirjoittaja ongelma tämäkin:
lihava täti, joka oli tulossa ovesta sisälle kauppaan, vai minä lapsen kanssa, jotka oltiin menossa kaupasta ulos, samaan aikaan avattiin ovea ja olin menossa ulos, ja täti sisälle.

Täti kiilasi ovesta sisään kuin maailmanomistaja ja sätti minua, että sovitaanko nyt niin, että HÄN saa tulla ensin? ei tehnyt elettäkään väistääkseen, peruutin, ja toivotin hänelle kaikesta huolimatta hyvät päivänjatkot. Röyhkeää sättimistä tädin puolesta.

no eikö se niin ole että ekaks ihmiset ulos ja sitten vasta uusia sisälle!

tämä pätee joukkoliikennevälineissä ja ravintoloissa ainakin. mun mielestä luonnollista siten!!

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
en siis voi ymmärtää miten joku viittii vetää herneet tuollaisestakin asiasta ja kirjoitella siitä sitten johki nettipalstalle lapsellisella otsikolla kumaalla on oikeus tulla ovesta ensin..... Huh, huh... kannatasko hankkia elämä!

kannattasko jättää väliin, jos ei kiinnosta?

Alkuperäinen kirjoittaja yleensä:
Yleensä sääntö on, että ensin ulos sitten sisään. Kuten bussissa, junassa joka paikassa siis.

näin juuri ja varsinkin tollaset jotka tunkee ja tunkee vaikka ei mahdu/vaikka toinen ei ole ehtinyt alta pois vaikuttavat vain ja ainoastaan siltä, ettei niitä kiinnosta kuin oma napa