Kummallekkin hyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen Aki 19.Asumne systerin Annin 18v kans kotona.
Anni on sellainen menevä ja mä en niin menevä.Ajattelen eteenpäin ja säästän.Anni taas on aina bileissä.Olemme avoimia puheissamme.
Tietty mulkin on halut,nettiseksiä ei vaa jaksa katella enää. Ja mul on sellanen juttu,,kiihotun sukkiksista..naisella ja ilmankin.Välillä oon ’kokeillu’ mutsilta salaa ja ostanu omia.

On perjantai. Kello kuusi illalla.Anni tulee kyseleen oonko menossa minnekkään jotenkin vakavana.En tietenkään,katon leffan ja jotain mässyä vastaan.

Myöhään illalla leffan katsottuani menen vessaan,muut vissiin nukkuu kun ihan hiljaista.
Näen pimeässä olkkarissa hahmon lipaston edessä..se on Anni.
”Mitä sä täällä pimeässä?” sanon ja väännän himmentimestä valoa kirkkaammalle.
Anni säikähtää..faijan lompakko ködessä.
”Hui.vittu et säikähin en huomannu” Anni vetää henkeä.
”Hei,mitä sä faijan lompakolla” katon Annia,hän nieleskelee..

”Kun mulla on vähän ongelmia,tai rahaongelmia..Tuli perintätoimistosta 400€ lasku ylläri..pitäis saada maksettuu” hän avautuu
” no nii just,yllärinä muka. Hei etsä voi pölliä rahaa” ripitän
” no mitenmä muka selviin,ei porukoille voi kertoo” Anni sanoi melkein tippa linssissä”
”Öööö..ei vittu sun kaa,mä voin jeesaa sen, lainata.Mut joo sitä ei varmaa takas saa tietenkää” sanon turhautuneena.
” ai niinkö,voi vitsi,ois niin ihana.”
Anni ilahtuu kuin kuu olisi tuotu taivaalta.

Menemme mun huoneeseen.Anni antaa tilinumeronsa.
” mitenmä voin korvata tään,ku sullaki on kaikkee” Anni kihertää onnellisena
”No joo kaikkee..ois vaan pilluki vielä nii sit ois” vastaan lakonisen turhautuneena.

”Eiks…sukkikset riitä” Anni sanoo hetken mietittyään hymyillen.
”Täh,miten nii.Mitä sä vihjaat” katon todella yllätyneenä kun oon ollu aika tarkka ettei kukaan tiedä.
”No hain sillon sen laturin sun sängyn alta..ja huomasin patjan välistä sellasen nylonisen märän jutun roikkuvan..”
”ai sillonku sä olit säikähtäneen olonen ja sanoit että siel on hämähäkki” hoksaan tilanteen.
”No just sillon..meni vähän pasmat sekasin”.
Menen sanattomaksi kun olin just runkannu niihin ja sit Anni alkoi huudella laturia,tungin ne patjan väliin ja painuin vessaan.

”Ei siinä mitää.. mutsi on sanonu et siltä on hävinny kans,mä sanoin et oon ottanu lainaan” Anni hymyilee.
”toi on noloo,kun en haluis et kukaan tietää.” Vastaan nolona.
”Pöhkö,eikä oo..ne on ihan seksikkäät pitää kyl,en nyt siitä toisest jutust mitä teet ite voi arvostella. Mut monet miehet tykkää niist” Anni lohduttaa
”Ostanko mä sit sukkiksia 400€ sulle” hän naurahtaa ja tunnelma kepenee.
”Kyl sä vielä löydät naisen joka heiluttaa varpait sulle” hän jatkaa leikillään ja heiluttaa paljasta varvastaan.
Katon Annia,varpaita.
”joo,nii varmaan.” Vastaan lakonisesti naurahtaen.

”No ei se ny mikää paha juttu oo keikistellä sukkiksis” Anni jatkaa
”Ai eikö..no jos se ihan normii nii anna mennä vaa” annan takas
”Hmmmmmm..ei paha,oisko..velat sujut..” Anni sanoo mietteliäänä naputtaen huuliaan.
”Saakai kaikki kulkee mis tahansa housuissa kotonaan” totean vaan enkä ihan suoraa viitti vastata.

”Ahas,vai niih..mä käyn juomas..kiitti Aki vielä kyl sullekki hyväö tapahtuu” sanon Akille ja halaan häntä.
Käyn hakeen lasin vettä ja meen makkariini.. hmm mustat puolikiiltävät sukkikset.
Laitan ne jalkaani ja sit vaihdan pitkän paitulin.
Hmm .. kiltin tytön oloinen..peilailen itseäni.
Astelen Akin ovelle”saitko sä leffan katottua” sanon oven raosta ja astin sisään
”Een” aki nostaa katseen tabletilta sängyllä
Onpa niin mittaileva katse että..ajattelen ja istun Akin tuolille sängyn viereen.
Paitani nousee reisille.
Akilla on veikeä ilme,sivusilmällä vilkuilee reisiäni.

”Avaanko” kuiskaan ja alan heilutella jalkojani..Jätän ne hivenen raolleen.
Akin katse nauliintuu kuin tikka haaroihini.
En tiedä onko tää kiusallista mut mut..
Rullaan tuolilla lähemmäs.
Tää voi olla vikatikki,väärä esiintyjä

Mä en voi pidätellä kyl mun kullia,onneks collarit ja jalat koukus..toi on niin kiihottava..mulla alkaa kädet hiota.
Aaatshh..multa tulee aivastus..jalkani suoristuuja tabletti jää nojaan kaluuni.

Anni hätkähtää..”sä pidät sittekin”.
”siis mitä miksen” saan sonuttua Annin toljottaessa tablettia tai siis haarojani.
Naurahdamme.
Anni katsoo patjan väliin ja kiskaisee sukkismytyn nopeeta nakaten syliini sen.

Hmm mä en vioi katsoooooo..ajattelen ja nousen tuolilta katsoon verhoja selin Akiin.
”Nää on aika rypyssä” totean.. ja nostan paitaani pakaroiden päälle..katsahdan jalkoihini ja nopeaa Akia

Mmh,hitto mikä sukkispeppu..ajattelen.
Vien sukkiksien lahkeen housuihini..rullaan lahkeen kalulle.Alan runkata housujen alla..samperin sauma,hinkkaa terskaa.äännähdän. Ja pakko laskee collarit.

Nyt se varmaan tuli ku äännähti aattelen ..keikistelen vielä vähä selin ja käännyn sit….
”No joko on velka makset..tu” käännyn ja yllätykseksi näen Akin elin kädessä,ruskeissa sukkiksissa kiiltäen..
Jokin vimma iskee ja syöksyn sängylle. Puristan kalua,samalla tunnen lämpimän nesteen kädellä.
Ja Akin kuuman käden puristavan sukkispeppuani..

Katsomme toisia.Aki hengästyneenä,raukeana.. taputan häntä vatsalle ja pyyhin sormeni reisiini.
Lähden huoneeseeni.

Yhteistyössä