Kummallista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelyä

Vieras
Hei vaan,
osaisiko tai voisiko joku kommentoida...
Mulla on nyt kiertopäivä 37/28-30 ja raskaustesti näyttää negaa. TEin sen digitaalisella Clearblue -testillä eilen illalla. Menkkoja ei näy ei kuulu.. Onko teillä kellä ollut vastaavaa tilannetta? Kannattaisiko etsiä joku herkkääkin herkempi testi vai odotella vaan..?

Täällä on todella monta aihetta käsittelevää keskusteluketjua,
lue ne - tai odota viikko ja tee uusi testi.
Joillakin raskaushormonit vaan nousee hitaasti...

Edelleen ollaan ihmeissään...
Kp.39/28-30 menossa. Viimeksi tänä aamuna olen testannut Aconin erittäin herkällä testillä negatiivisen. Kuinka ihmeen kauan voi mennä ennenkuin testit näyttävät raskauden vai mikä tässä nyt oikein on? Asiaa yrittää olla ajattelematta, mutta koko ajanhan se mielessä pyörii...

Aika helpottava tuollainen uutinen..
Teitkö miten usein testejä, jos saan udella? :o) Vai menitkö käymään verikokeessa tehtävässä testissä? Olen ymmärtänyt etteivät kaikilla paikkakunnilla suostu tätä tekemään. Jospa minullakin vain hormonit nousisi hitaasti.... vauva olisi meillä todella tervetullut.

Tein aika alussa, muistaakseni kp 38/ 28-30 predictorin,
seuraava kp 52 predictor,
seuraavan kp 75, apteekin oma testi-jos en väärin muista....
sitten joku anttilan testi ,rv 11 näytti - ja neuvolasta sain aika nopesti ajan sitten,
onneksi. olin tosiaan jo viikolla 11...
ei otettu verikoetta ollenkaan, sydänäänet kuului hyvin jo.

on se, ettet ole raskaana. Onko sulla yleensä kuinka säännöllinen kierto? Onko hormonaalisen ehkäisyn jättämisestä pitkä aika? Aina on mahdollista, että syytä tai toisesta ovulaatio on jäänyt tulematta ja siksi kierto venyy. Usein se on jopa todennäköisempi syy kuin se, ettei testit näyttäisi raskautta.

Mulla piteni kierto pillereiden lopetuksen jälkeen niin että vatsa kp 36 alkoi menkat. Siinä ajassa ehdin kuluttumaan aika monta testiä ja toiveet nousivat valitettavasti turhaan. Toivottavasti sinulla olisi vauvauutisia meille kerrottavana pian =)

Mulla on kierto ollu säännöllinen ja pillereiden jättämisestä on jo aikaa... Nyt on kp.42/28-30. Katotaan nyt millon testaan seuraavan kerran.. viimeisimmän testin olen siis tehnyt viime viikolla.

Yhteistyössä