Kumman heittäisit pihalle, miehen vai tyynyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mankell

Aktiivinen jäsen
19.04.2004
5 095
0
36
MIes on saanut vuosia sitten Tempur-tyynyn lahjaksi. Tyynyyn hän on palavasti rakastunut, tyyny on poistanut suurin piirtein kaikki hänen fyysiset ja henkiset ongelmansa. EIhän siinä mitään, kiva kun miehellä menee yöllä hyvin, mutta kun sitä tyynyä EI VOI /SAA PESTÄ.

Tyynyn päällisen voi pestä, mutta sisätyynyä ei (tyyny on jotain avaruusvaahtomuovia joka pilaantuu pestessä). Tyyny on päivisin tuuletuksessa ja olen sen ohjeen mukaan aika ajoin myös pakastanut (suositellaan hajun karkottamiseksi), mutta enää se pakastaminenkaan ei tehoa.

Olen kesän alussa raahannut tyynyn roskikseen, josta mies sen pelasti. Kesän alussa ilmoitin myös, että jompi kumpi lähtee, minä tai tyyny, sillä seurauksella että tyyny oli poissa pari viikkoa, mutta taas se on hivuttautunut takaisin sänkyymme.

Rahaa ei ole ostaa uutta, ehkä syksymmällä. MIehestä siis tyyny on oikein hyvä, siinä ei ole mitään vikaa, mutta kun se minusta haisee hirveälle.

Eli siis mitä neuvotte arvon kanssaeläjät, kumman nostan pihalle lopullisesti:miehen vai tyynyn?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä jäin ihmettelemään että miten joku on voinut tehdä tyynyn jota ei voi pestä? :$

No arvaa olenko minä sitä ihmetellyt. Minulla on samanlainen Tosin uudempi) tyyny, ja koska minä en hikoa niin paljon päästäni, pelkkä suojuksen pesu riiittää ihan hyvin. MIes taas hikoaa päästänsä PALJON; ja sen sisästyyny on ihan keltainen. :x :x

No jos antaisit miehelle vaihtoehdoiksi sen, että tyyny on otsonoitava tai sitten hänen täytyy pärjätä ilman sitä tyynyä kunnes on varaa ostaa uusi? Ja jos mies käyttää rahaa turhakkeisiin, niin ne hyllylle ja rahat tyynyn ostamiseen.

Tyyny lentäsi roskikseen. Ja jos ei siellä muuten pysyisi, niin kyttäisin roskakuskia talon nurkalla ja heittäisin tyynyn kuormaan mukaan, että varmasti tyyny häipyisi meidän nurkista.

No eiköhän sen tyynyn kuitenkin voisi pestä`? Jos menee käyttökelvottomaksi niin so what roskiinhan se muutenkin oli menossa jos taas säilyy hyvänä niin tietääpä vastaisuudessa et niitä voi pestä.

Yhteistyössä