kumman huudan??? olis kaverin häät tulossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:46 biatsh kirjoitti:
musta tuo ruskea on upea!!tuo vaaleanpunainen on liian söpö,sellainen sievä,kun taas tuo ruskea on seksikäs,mutta silti hillitty. ;)

Tossa linkissä oli miusta kyl vaal.sininen mekko. Mutta mäkin ottaisin sen ruskean mieluummin kyllä =)

Kummatkin hienoja. Se ruskea oli seksikkäämpi mutta ehkä mä häihin laittaisin tuon vaalean olkaimettoman. Se ruskea sopis kyllä hyvin johonkin muihin epävirallisempiin juhliin. Mutta se on makuasia, mieti kumpi sopii sun vartalolle paremmin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:48 Pupu T kirjoitti:
\
musta tuo ruskea on upea!!tuo vaaleanpunainen on liian söpö,sellainen sievä,kun taas tuo ruskea on seksikäs,mutta silti hillitty. ;)

Tossa linkissä oli miusta kyl vaal.sininen mekko. Mutta mäkin ottaisin sen ruskean mieluummin kyllä =)

niin siinä kuvassa missä on malli,mutta se mekko mitä myy oli vaalenpunainen?(kuva vieressä?) voin olla etten lukenut kunnolla mutta kuitennii =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:50 biatsh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:48 Pupu T kirjoitti:
\

niin siinä kuvassa missä on malli,mutta se mekko mitä myy oli vaalenpunainen?(kuva vieressä?) voin olla etten lukenut kunnolla mutta kuitennii =)

Okei, mä en lukenu huolella tekstiä :ashamed: mutta siis upeita mekkoja! :heart:

Mikähän ammattimyyjä tämä on, kun on niin paljon myytävää?

Välillä miettii, että kiertääkö jotkut liikkeen pitäjät tuolla huutiksessa arvonlisäveroa jne... Ilman kuitteja on hyvä myydä satojen (jopa tuhansien) eurojen arvosta tavaraa.

Ihan OT:ksi meni nyt :laugh:

Tuo ylempi, mutta mä oon himoinnu tän myyjän mekkoja en vaan osaa päättää. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&seller=alexica&bidder=&tits=JV&location=&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50&index=s

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:56 SeaDragon kirjoitti:
Tuo ylempi, mutta mä oon himoinnu tän myyjän mekkoja en vaan osaa päättää. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&seller=alexica&bidder=&tits=JV&location=&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50&index=s

Mä just huusin tolta juhlamekon kaverin häihin. Tuli eilen postissa ja on AIVAN UPEA!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:58 Pix kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 08:56 SeaDragon kirjoitti:

Mä just huusin tolta juhlamekon kaverin häihin. Tuli eilen postissa ja on AIVAN UPEA!!

No mäkin taidan sitten uskaltautua :D

Yhteistyössä