Kumman tuotteista pidät enemmän, Avonin vai Oriflamen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kosmetiikkahörhö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kosmetiikkahörhö

Vieras
Olen käyttänyt molemman firman tuotteita ja jos ajatellaan meikkejä, niin eniten mulla on käytössä Oriflamen meikit kuin Avonin. No Avoniltakin oli yks hyvä silmämeikkikynä jota käytin useamman, mut se katos kuvastosta. Jotenkin mulle itelle on tullut sellainen olo, et Oriflame olis laadukkaampi. Netistä olen siis kuvastoja katellu ja konsultin kautta tilaillu.

En tiedä mikä tähän tuntemukseen vaikuttaa, Avoninkin tuotteet on kivoja, paljon olen suihkugeelejä ja muutakin sieltä tilannut. Ihania hajuvesiä Avonilla on myös.

Huvikseni ajattelin tällaista kyselyä laitaa, kumpi on parempi, kertokaa mielipiteenne ja perustelkaa vähän. :)

Oriflamen. Avonin meikit (etenkin ripsarit saa silmät kirvelemään), ja osa kasvovoiteisteista saa mun ihon reagoimaan välittömästi.

Oriflamen tuotteita - niin ripsareita kuin kasvovoitetakin - pystyn käyttämään ilman ongelmia.

[QUOTE="Maarit";27702590]Oriflamen. Avonin meikit (etenkin ripsarit saa silmät kirvelemään), ja osa kasvovoiteista saa mun ihon reagoimaan välittömästi.

Oriflamen tuotteita - niin ripsareita kuin kasvovoiteitakin - pystyn käyttämään ilman ongelmia.[/QUOTE]

kirjoittaa vauhdilla :).

Yhteistyössä