Kumman valitsisit ja miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
Mies A: Erittäin hyvin toimeentuleva (velaton talo, autot, moottoripyörä,vene, maata), maalta, mutta ei mikään maalaisjuntti, lapseton, mukava, arvostaa naista, mutta on kovin epävarma (pelkää koko ajan, että nainen lähtee suhteesta), pieni peniksinen ja se heijastuu myös seksin laatuun. (Olisiko koulutettavissa?)

Mies B: Työssä käy, toimeen tulee, mutta velkaantunut (asuu vuokralla, auto velalla), mutta osaa nauttia elämästä. Kaupungista, kaksi lasta (eronnut), mukava, hauska, naisten suosiossa, mutta luotettava suhteessa, reippaan kokoinen penis, jota osaa käyttää, kokeilunhaluinen, seksissä mielikuvitusta mukana.

Toisen olen tuntenut kolme vuotta ja toisen reilun vuoden. Molempien kanssa viettänyt paljon aikaa, ei vakavaa suhdetta kummankaan kanssa, mutta seksiä harrastan molempien kanssa (ja herrat tietävät toisistaan). Herra A on jo pidempään pyytänyt luokseen asumaan ja että siirtyisimme vakavaan suhteeseen.
Herra B ottanut nyt asian puheeksi, että voisinko harkita että alkaisimme seurustelemaan virallisesti

Aika vaikee valinta :D Ensin ajattelin että valitsisin Herra B:n koska velat on aina maksettavissa, mutta voisiko kuitenkin olla sen tyyppinen ihminen että velkaantuu helposti uudestaan. Vai onko tosiaan tuo auto ainut joka on velalla, eihän se sitten ole paha!? Seksipuoli kuulostaa hyvältä!

Herra A:ssa kyllä vähän häiritsee tuo epävarmuus, mutta kaipa sen saisi jotenkin koulutettua. Jos teet sille selväksi että et ole lähdössä suhteesta minnekkään ja seksielämääkin voi yrittää kohentaa. Jos mies on epävarma pienestä peniksestään niin ehkä auttaisi jos kehut hänen penistään paljon ja niinhän ne jotkut sanoo että "ei se koko, vaan tekniikka" eli kaipa sen sais jotenkin koulutettua paremmaksi :D

Eli ottaisin luultavasti Herra B:n jos ei hänellä muuta velkaa ole kuin auto.

[QUOTE="Mie";28588675]Anteeks mulla meni tossa tekstissä nyt kyllä Herrat ihan sekaisin :D ^^[/QUOTE]

Eikun eipä mennytkään. Joo nyt mulla sekoaa kyllä pääkoppa ihan kokonaa :D

Mä luulen (siis en oikeasti tiedä), että herra B:llä on muutakin velkaa. Matkustelee ja kun kysyn että onko varaa lähtee, niin vastaa aina että laskuja saa kyllä lykättyä. Eli vaikuttaa että elää ylivarojen. Yleensä aina maksaa luottokorteilla (eli ainakin vielä hälle mynnetään luottoa).
Pelaa myös uhkapelejä jonkin verran. Tuon aton tiedän että on velalla, kun siitä ollut puhetta.

Herra A tosiaan on monesti maininnut että haluaisi minusta elämänkumppanin, mutta tuskinpa viihtyisin pitkään hänen vierellään, mutta hän nauttisi joka hetkestä kanssani. Se tosiaan vähän vaivaakin että jos hänen kanssaan alkaisin vakavampaan juttuun, niin osaisiko hän luottaa suhteeseemme?
Ja toinen kun itse olen myös erittäin kokeilunhaluinen seksissä, miten saisin hänet innostumaan mukaan?
Itse kyllä kun vakavaan suhteeseen lähden mukaan, olen luotettava (koskaan en ole miestä pettänyt).
Tapasin tämän toisen miehen heti kun olin eronnut 20-v aikaisesta avioliitostani. Silloin en ollut valmis vakavaan suhteeseen. Sovimmekin että voimme tapailla, mutta kummankaan ei tarvitse luvata mitään/sitoutua. Sovittiin että jos alamme tapailla jotain toista ja jos harrastameseksiä jonkun muun kanssa, niin kerromme avoimesti. No näin on ollut hyvä ja tuo sopimus on pitänyt.
Kun tapasin tämän toisen miehen, niin kerroin hälle reilusti heti että minulla on tälläinen sude yhteen mieheen, hän halusi alkuun samanlaisen suhteen :D
Itseänikin kyllä alkanut vähän häiritsemään tämä kuvio ja olisin jo valmis sitoutumaan enemmän. En vaan tiedä kummanko valitsen vai pidänkö olemmat ystävinä ja etsin jonkun ihan toisen miehen?

Pelkään jos valitse herra A:n ja en tulekkaan tyydytetyksi täysin ja alankin haikailemaan paremman seksin perään.
Tiedän että suhteessa kaikki muu merkitsee enemmän kuin seksi, mutta siitä on tullut aika iso nautinto, nyt kun siitä päässyt nauttimaan ja oppinut nauttimaan.

Ehkä otan herra A:n kanssa asian puheeksi, katsotaan miten hän lämpiää leluihin ja monipuolisempaan leikkiin.

[QUOTE="vieras";28588687]Miksi sun pitäis valita kaveries kesken? Enten tenten teelika menten...[/QUOTE]

siksi kun kumpikin haluaa muutosta ja haluaa vakavampaa juttua. Silloin on valittava ja jätettävä toisen kanssa sekstailut kokonaan pois. Koska vakavassa suhteessa en itsekkään salli sekstailua kolmannen osapuolen kanssa

Ei kumpikaan. Suhteeseen ei kannata ryhtyä ollenkaan jos joutuu arpomaan. Suhteeseen mennään kun rakastutaan, kun hullaantuu toisesta niin ettei mitään muuta näe tai mieti.

Eikä todellakaan minkään rahan takia! Ärsyttää nämä tällaiset jotka pohtii toisen varallisuutta päällimmäisenä. Ihme siipeilijöitä.

Näinpä. Kumpaa näistä herroista sinä rakastat enemmän?

Näinpä. Kumpaa näistä herroista sinä rakastat enemmän?

Enpä usko että ap rakastaa kumpaakaan aidosti, ehkä ystävänä mutta ei siten kuin kumppania kuuluisi. Silloin kun ollaan rakastuneita ja rakastetaan, siinä ei enää tee mieli muita höyläillä ja fuck buddyina pitää.
Kuten sanottu, vakava suhde kummankaan kanssa ei tule pidemmän päälle tyydyttämään ja onnistumaan. Onnenonkijoita ja laskelmoivia ihmisia riittää, tällainen hyötyjen laskeskelu kahden miehen välillä kertoo vain ettei aitoja tunteita ole kumpaakaan kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päättämätön;28588753:
siksi kun kumpikin haluaa muutosta ja haluaa vakavampaa juttua. Silloin on valittava ja jätettävä toisen kanssa sekstailut kokonaan pois. Koska vakavassa suhteessa en itsekkään salli sekstailua kolmannen osapuolen kanssa

Sullehan tuo on vaan seksisuhde. Eli laske sitten enten tenten...

Teet niin kuin sinusta tuntuu oikealta, pääasia että teet päätöksen. Sinulla on 4 vaihtoehtoa: 1. Valita herra A. 2. Valita herra B. 3. Unohtaa molemmat ja etsiä uusi mies. 4. Olla sinkkuna jonkin aikaa. Zemppiä vaikeaan tilanteeseen. Itsekin olen ollut vaikean valinnan edessä joskus. Päätöksen tekoa ei kannata lykätä, koska se on aina vain vaikeampaa mitä enemmän aikaa kuluu. Jaksamisia :)

Yhteistyössä