kummassa kaupassa varakkaat käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22579901]no ei kummassakaan. ne käy stockan herkussa tai vanhassa kauppahallissa[/QUOTE]

No entäs kehäkolmosen ulkopuolella asuvat varakkaat? Heitäkin on ;)

[QUOTE="vieras";22579901]no ei kummassakaan. ne käy stockan herkussa tai vanhassa kauppahallissa[/QUOTE]

Näin. Kyl tääläkin marketeissa on porukkaa jokalähtöön. Ne hienot sitte menee kaupunkiin ostoksille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne käy siinä lähimmässä, kun eivät viitsi juosta tarjousten perässä...

Varmaan totta. Jos nuo olisi yhtä lähellä, kävisin Prismassa, koska en tykkää Cittarin laadusta. Tuskin makuni muuttuisi vaikka olisin varakas, joten vastaan Prismassa noista kahdesta.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22579947:
Kyllä mä tiedän varakkaita, jotka käy Lidlissäkin...... :whistle:

Niin minäkin, ollaan siellä usein naapurin isännän (verotettava tulo viime vuonna noin 500 000) kanssa samassa jonossa :)

Miksi ihmisen pitäisi olla jossakin tietyssä kolossa jos rahaa on tai ei ole? Kai sitä voi käydä juuri siinä kaupassa missä haluaa. Me käymme hallissa, torilla, stokkalla, wikkellä, cittarissa, prismassa ja liidelissä ja kyllä tuossa naapuri salessakin on tullut käytyä. Siitä ostetaan mikä vastassa on.

No. Sillon kun olin ex-mieheni kanssa ja varakas ja lapseton, kävin enemmän cittarissa, nyt kun olen varattomampi ja minulla on lapsi, käyn prismassa useammin. Mutta saatan silti mennä joskus Sellossa cittariin, jos tarvin jotain erityistä, koska siellä on kunnollinen liha/kalatiski.
Eli omalla kohdalla näin, mutta tuskin siitä ihan yleistää voi.

No itse käyn siitä syystä Lidlessä ja Cittarissa että minulla ei riitä raha ostaa Prismasta tai S-marketista ruokaa ja muita päivittäisiä tavaroita. Tai ekä me ollaan vähän outo perhe mutta jos vertaan niitä elintarvikkeita mitä meillä käytetään paljon, niin aina ne saan halvemmalla näistä toisista kaupoista. esim jauheliha on perheemme perusruoka jota syödään monta kertaa viikossa ja en osta sitä S-marketista koskaan ellei ole punaleimaisena. Samoin esin. jukurtteja ja vanukkaita meillä menee hurjasti mutta hintoja vertailtua hyvin harvoin niitä S-kaupasta ostan vaan aina muualta. Eli otan mielummin ruoan suoraan halvemmalla, näin minulla on koko ajan enempi rahaa käytettävissä kuin jos saisin sen joskus jälkikäteen bonusten muodossa.

Yhteistyössä