Kummasta löytyy paremmin äitiysvaatteita: Tre vai Tku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv18

Vieras
Pitäisi saada vähän jotain vaatetta tämän kasvavan masun verhoamiseksi eikä täältä meidän tuppukylältä löydy mittään... Mutta suuri kysymys onkin, että lähteäkö metsästämään vaatteita Tampereelta vai Turusta (melki yhtä pitkä matka kumpaankin)? Kummassa on paremma valikoimat? Mitä liikkeitä on Tampereella? Entä Turussa?

Tampereella ainakin on ihan p*ska tilanne. H&M on ainoa ketju, josta enää löytyy mammavaatteita ja nekin menee tosi nopsaan. Nanoukissa on jotain vaatteita, samoin Lastentarvikeessa, mutta ne on sitten näitä "housut 80 e" -juttuja. Käytettynä voi tehdä löytöjä Pikku-Kirpusta ja Rouva Poppaselta.

Treella on musta aika huono tilanne. Koskikeskuksessa nanoukissa on jotain, stockalla yks tangollinen ja H&M:llä sit jotain. Turussa kävin Baby Ozissa hieman kaupungin ulkopuolella ja oli musta aikas hyvä valikoima. Varmaan muitakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
turussa skanssissa ja myllyssä on aika hyvä valikoima. sekä pienempiä liikkeitä on myös keskustassa.

Saisiko näiden liikkeiden nimiä? Ei viitsisi ihan lähteä vain harhailemaan keskustaan... Mitkä liikkeet myyvät Skanssissa ja Myllyssä äitiysvaatteita? Olen pari kertaa käynyt, mutta ehkä en ole vain osannut kiinnittää huomiota... Kiitos avusta!

Mä oon ihmetellytkin, että mistä Tampereelta saisi äitiysvaatteita. Olen harkinnut jo äitiysvaateliikkeen avaamistakin, mutta toisaalta jos kerran ensin Mamani siirtyi nettiin ja sitten lopetti kokonaan, niin tuskin se kovin rahakasta bisnestä ainakaan on...

Uusimmat

Yhteistyössä