Kummat kannattaa peittää, jotta kokonaisuus olisi hoikempi? Käsivarret vai sääret?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mira"

Vieras
Olen ns. isokokoinen/tukeva. En varsinäisesti lihava (enää), mutta siis tosi kookas.
Mulla on hoikka kohta vyötärö. Käsissä on ylimääräistä ja pohkeet luonnostaankin paksut.
Olen 23v ja menossa lauantaina tupareihin ja sieltä bilettämään.

Laitan mustan mekon, joka istuu mulle hyvin. Mekko on hihaton ja polvimittainen.
Jos laittaisin mustat sukkikset ja mustan boleron vielä päälle, niin olisi mielestä liia paksu ja mummomainen asu.
Eli joko laitan mustat (40den..eli kuultaa läpi) sukkahousut ja jätän hihattomaksi yläosan.
Tai sitten laitan kevyet ihonväriset sukkikset ja ns. näytän sääret ja sitten yläosaan laitan boleron peittämään käsivarsia?

Olen laihtunut, vaikka siis liikakiloja on edelleen.

Mietin siis että kummin olemus olisi hoikempi.. paljailla käsivarsilla vai säärillä..

Miten olisi kuviolliset mustat sukkikset ja joku huivi yläosaan. Tai/sekä lyhythihainen bolero, jos tunnet että haluat peittää vaikka vain osan käsivarsista?

Minusta mustat sukkikset + hihaton mekko on vähän outo yhdistelmä hoikallekin.

Pystyraita hoikentaa... ;)

tights.jpg

ehdottomasti peität käsivarsia, vaikken kokoasi tiedäkkään, mutta itsekin lihavana voin sanoa, että isot löysät kädet on kauheeta, ja varsinkin yökerhossa. rannalle vaan hihattomassa.

Nimenomaan. Laita bolero ja unohda tummat sukkikset. Häihin menossa ja koko asu mustaa? Oliko morsiamen toive taikka teemaväri tai jotain? Laittaisin jotain väriläiskiä asuun.

sun tan väriset ei liian ruskeat ohuet sukkahousut, matta ja hyvänlaatuiset. panostat yksiin hyvänlaatuisiin ruskeisiin sukkahousuihin jossa vaikka tukevahousuosa joka menee korkealle selkään, hoikentaa ja tasaa kurveja. mua ällöttää kun ihmisilla on liian vaaleita tai liian ruskeita sukkahousuja, se on vaikea laji ostaa oikean j huomaamattoman väriset ruskeat sukkikset.

bolero sitten kelin mukaan, jos kuuma jätät välillä pois ja baarissa hyvinkin voit olla ilman boleroa kun mekko kerran istuu hyvin.

Yhteistyössä