Kummeista asiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Julia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Julia"

Vieras
Tällanen dilemma: Luultiin että esikoinen jäisi ainoikaiseksi, koska sai alkunsa IVF:llä. Enää emme siis hoitoihin mene. Esikoiselle otimme 4 kummia, kaikki tärkeät läheiset, siskoni ja kolme erittäin läheistä ystävää.
Esikoinen on nyt 1v 4kk, ja toisen LA 5.4.2012. :) Sai siis alkunsa ihan luomusti, aivan ihanaa! :)
Tässä kun synnytys lähestyy, niin olen miettinyt tuota kummi-asiaa. Kenet ihmeessä pyydän? Miten olette itse tehneet? Vinkkiä kehiin kiitos! Kaksi pontenttiaalista kummia on, mutta haluaisin tälle toisellekin sen 4 ihan tasapuolisuuden nimissä. :D

Meillä kummit tarkoittavat lapsen elämässä pysyviä ihmisiä, ei lahjoja tai muuta tillpehööriä. Sen takia niiiiiiin hankalaa.

Meillä ollut tapana ottaa tärkeitä, läheisiä ihmisiä kummeiksi, niin että ainakin joku on aina sukua meille. Kuopukselle oli sitten vaikea keksiä kummia, kun kaikki on jo "käytetty". No päädyimme poikaan (miehen veljen poika), joka kävi rippikoulun vasta seuraavana kesänä. Sitten lisäsimme hänet virallisesti kummiksi.
Toinen sukulaisperhe pyysi tyttönsä kummiksi miehen tädin.

Eli katse vähän kauemmas. Miten ois sinun tai miehesi omat kummit? Vieläkö heistä olisi? =)

Mäkin olin ekan saadessani ihan varma että jää ainokaiseksi, ja lapsella on 5 kummia.
Onhan noita kummeja aina löytynyt ja varmasti löytyy seuraavallekin mutta hippasen haastellisempaa keksiä nyt tälle kuudennelle :D
Pyytäkää osittain samoja?

(Ekalla on se 5 kummia, tokalla 4, kolmannella 3, neljännellä 5, viidennellä 2, kuudennelle tulee tod.näk. myös 2)

Yhteistyössä