kummia oireita ja painoa tullut viikossa n. 2,5kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mila

Vieras
Mitäs pitäis ajatella, kun olin tossa viikko sitten vielä ihan varma, ett olen raskaana. Oireetkin puhui kovasti puolesta: etova olo, vatsa ihan sekaisin, väsymys, tuntemukset alavatsassa, turvottava olo ja tissit turvoksissa.

Kummiskin sitten menkat alkoi ajallaan. Mikä oli todella suuri pettymys ja ihmetys. Olin asiasta niin varma. Tein tossa vielä testinkin varmuuden vuoksi eilen aamulla ja negaa näytti. Tänään kävin sitten vaa'alla, joka näytti n.2,5kg enemmän kuin joka viikko tähän mennessä. Käyn samalla vaa'alla ja yleensä tälläisiä painon muutoksia ei ole ollut. Niin ja tissitkin on edelleen turvoksissa.

Onkos hyviä neuvoja? Nyt nimittäin olisi hyvät neuvot kalliit, mitä tästä pitäisi ajatella...

jos tiedät, ettei toi turvotus ja tissikipu liity menkkoihin, niin sit sulla saattaa olla valemenkat ja testi näyttää vasta vaikka viikon tai kahen päästä plussaa. ekaa lastako yritätte??

Alkuperäinen kirjoittaja höm:
jos tiedät, ettei toi turvotus ja tissikipu liity menkkoihin, niin sit sulla saattaa olla valemenkat ja testi näyttää vasta vaikka viikon tai kahen päästä plussaa. ekaa lastako yritätte??

Ei yleensä menkkoihin tälläisii oireita liity. Kakkonen tässä on toiveissa.

Oireet olivat varmasti totta, mutta entä jos tulikin kemiallinen raskaus, eli alkuraskauden keskenmeno? Itsellä niitä takana jo monta, harmi vaan ja nyt tutkimuksissa. tsemppiä, kyllä asiat selviää ja uuteen kiertoon sitten vaan onnea jos ei nyt tärpännyt! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaskK:
Oireet olivat varmasti totta, mutta entä jos tulikin kemiallinen raskaus, eli alkuraskauden keskenmeno? Itsellä niitä takana jo monta, harmi vaan ja nyt tutkimuksissa. tsemppiä, kyllä asiat selviää ja uuteen kiertoon sitten vaan onnea jos ei nyt tärpännyt! :)

Eikös testin olis pitänyt näyttää plussaa, jos näin olisi käynyt?
Onko sulla kuukautisten aikoihin tulleet keskenmenot? Jos niin miten olet tiennyt olevasi raskaana?

Mulla synnytyksen jälkeen kun menkat alkoivat oli osassa kierroista (niinkin että tiesin 100% varmasti ettei raskauden mahdollisuutta ole) ennen menkkoja pahoinvointia (jopa viikon ja saatoin jopa oksentaa), rintojen kipeytymistä ja turvotusta, väsymystä, palelua, alavatsatuntemuksia...

Uusimmat

Yhteistyössä