kummien valinnan vaikeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
Alkaa ristiäiset stressata. Onneksi nyt sentään kaksi kummia saatiin lopulta miehen puolelta, kun alkoi näyttää siltä, että ei keksitä ketään, jolta voisi edes kysyä. Itse haluaisin vielä yhden kummin omasta suvusta, mutta en osaa päättää, ketä kysyisin.

Vaihtoehtoina on serkku, jota olen nykyisin vähän nähnyt, tai sitten veljentyttö. Veljentyttö olisi läheisempi valinta ja tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta, mutta onko hassua valita kummiksi lapsen serkku? Lisäksi veli ja veljenvaimo ovat kummeina esikoiselle... :/ Meillä on veljen kanssa sen verran ikäeroa, että veljentyttö on jo täysi-ikäinen kyllä.

Vai mietinkö lopulta liikaa, onko tässä mitään hassua? Sekin on vielä asia erikseen, haluaako sitten lopulta kumpikaan kummiksi, kun asiaa kysäisee... ;)

sä mietit ihan liikaa. kaksi kummia riittää vallan hyvin. kaikki mitä sen päälle tulee, on liikaa. jos kummeja on esim. viisi tai kuusi, lopulta käy niin ettei kukaan enää ole kiinnostunut kummilapsestaan.

No onneksi kaksi kummia riittää, joten eihän pakko ole omasta suvusta ketään kysyä. Itsestä vain tuntuisi kivalta, jos olisi omasta puolesta joku kummi myös. Sen takia vielä, että nämä kaksi kummia ovat miehen kaveripariskunta ja odottavat lasta, joka syntynee ihan lähiaikoina. Toivottavasti vain pystyvät ristiäisiin tulemaan. :o Sitä tässä vähän jännittää.

meillä on vaan vaihtarina 2 pariskuntaa ja haluisin molemmat mut jos saadaan vaan 1 lapsi ni sit toisista ei tulis kummeja lainkaan ja jos taas saadaan 2 lasta ni sit kummallekki 1 pariskunta kummipari mut sitähän ei voi tietää montako lasta saatais.

sinuna kysyisin sitä veljentyttöä.

Tuo veljentyttö kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta ja monesti nuoret onkin innokkaita kummeja :)

Ja kun joku sanoi, että ketään ei kummilapsi kiinnosta, niin mun muksulla on ollut sitten erityisen hyvä tuuri, kun kaikki neljä kummia on lapsesta kiinnostuneita. Aivan ihania ovat ja antavat lapselle erityishuomiota tavatessa. Meillä ei kummeja ole lahjoja varten pyydetty ja se on myös tehty kummeille selväksi. Olen äärimmäisen kiitollinen näistä ihanista kummeista :)

Yhteistyössä