S
"surku"
Vieras
Pyysimme kuopuksellemme kummiksi tuttavapariskuntaa, joiden lapsen kummeja mekin olemme ja joiden luona itse vierailemme usein ja muistamme lapsia jne. Tämä pariskunta halusi miettiä asiaa yön yli koska heillä jo ennestään oli useampia kummilapsia ja se oli ihan ok. Vastausta ei kuitenkaan kuulunut vielä viikonkaan päästä. He myös ilmoittivat tulevansa katsomaan lastamme vasta kuukauden sisään, kun heidän toisen tuttunsa vauva syntyisi (asuu meidän kanssa samalla suunnalla), vaikka muuten kyllä käyvät asuinpaikkakunnallamme noin joka toinen viikonloppu koska heillä asuu paljon tuttuja täällä päin. Tässä vaiheessa sitten päätettiin, että pyydetään jotain muuta ja ilmoitimme tälle pariskunnalle, että hätiköitiin kummikutsun kanssa ja pyydetäänkin toista pariskuntaa. Itse en halunnut lapselleni kummia joka joutuu viikkoja miettimään että haluaako hän kummiksi (kun minusta kummius on suuri kunnia kummille, ei lapselle) ja joka ei edes ole kiinnostunut näkemään koko vauvaa.
Olen ollut tähän vaihtoehtoiseen kummipariskuntaan tosi tyytyväinen. Kyselevät kuulumisia, käyvät kylässä ja kutsuvat kylään, muistavat lasta jne. Tämä toinen pariskunta loukkaantui verisesti.
Olen ollut tähän vaihtoehtoiseen kummipariskuntaan tosi tyytyväinen. Kyselevät kuulumisia, käyvät kylässä ja kutsuvat kylään, muistavat lasta jne. Tämä toinen pariskunta loukkaantui verisesti.