Kummilapsen äiti pyysi lapselleen 100e lahjaa ja kun en ostanut, niin haukkunut mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kummitäti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kummitäti"

Vieras
Sama ihminen on oman lapseni kummi ja ostanut aina 5-15e lahjan ja sitten
mun pitäisi ostaa 100e lahja hänen lapselleen.. En siis tietenkään ole sitä mieltä,
että hyvä kummeus on lahjan arvosta kiinni. Kummin ei ole mun mielestä edes
pakko ostaa lapselleni lahjaa. No asiaan:

Kummityttö täytti 1v ja kysyin mitä tyttö tarvitsee. Äiti toivoi yhtä isoa
duplopakkausta tytölleen.

On esikoinen, joten äiti ei välttämätä ole ihan perillä lelujen hinnoista.
Tuo pakkaus on liki 100e. Soitin kaupasta vielä ja kysyin " ai tää jossa on näitä
eläimiä jne ja maksaa sata euroa. Sekö?" tuo äiti vaan iloisesti " jol just se".
Ostin jonkun 50e pakkauksen, jossa on muita eläimiä..

Ei kelvannu ja ollaan kuulemma persaukiaisia yms...

100 e on liuan iso summa tietenkin.

Mutta sinun käyttäytymisesi oli kaupassa aika erikoista. Kysyt, että tämäkö ja saat vastauksen ja sitten yllättäen ostatkin jonkin muun. Ehkä jäi hinta kuulematta/ymmärtämättä puhelimessa tms. Tulrehan siitä aika erikoinen kuva, jos kaupasta soittelee ja kysyy, mutta silti lahjaksi tulee jotain muuta. Olisit saanut suusi auki.

Miksi joidenkin kirjoitus on noin typerästi kirjoitettu, että rivi vaihtuu aivan ihmeellisissä paikoissa? Ärsyttävää lukea tuollaista ja harvoin jaksan tuollaista tekstiä lukea loppuun asti.

provohan tämän on pakko olla.
Jos nyt leikitään että porvoossa tallaista olisi käynyt niin olisi kummikin voinut sanoa että minulla ei vaan ole varaa tällähetkellä ostella 100e lahjoja ja jospa ostan tähän kyseiseen kauppaan lahjakortin.
Näin ei tule pettymystä ja äitee voi laittaa loppusumman itse kyseiseen leegopakettiin :)

Yhteistyössä