Kummilapsi esim. World visionin kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen jo pitkään harkinnut, kun ei itselläkään hirveästi ole ylimääräistä rahaa, mutta varmasti enemmän kuin jollakulla muulla esimerkiksi kehitysmaissa.

Onko tuo World Vision ainoa jonka kautta voi ottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja pölö:
Eikö nämä kummilapset jne ole lähinnä hyvän omantunnon ostamista?

Itse ajattelisin että näissä apu menee todella perille. Ei minun tarvitse omaatuntoa ostaa, enkä usko sen olevan mahdollistakaan tällaisessa maailmassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse ajattelisin että näissä apu menee todella perille. Ei minun tarvitse omaatuntoa ostaa, enkä usko sen olevan mahdollistakaan tällaisessa maailmassa :)

Ei näistä kauheasti tarvii edes googlea kuormittaa, kun löytyy ikäviä juttuja :/

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei näistä kauheasti tarvii edes googlea kuormittaa, kun löytyy ikäviä juttuja :/

Pahanilmanlintu.

Taidan päätyä tuohon World Visioniin, heillä vaikuttaisi olevan pitkä kokemus kummityöstä ja tuloksiakin on saatu aikaan :)

Uskomatonta ajatella, että jollain 25 eurolla kuukaudessa (mulla menee enemmän varmaan karkkiinkin tuossa ajassa!) saisi jollekin ehkä elämään paljon mahdollisuuksia.

Yhteistyössä