Kummin tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipojaeukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipojaeukko

Vieras
Täytekakun ajattelin tehdä juhliin ja nyt olen päättänyt täytteet. Toiseen väliin laitan banaani-persikka rahkaa (maustamaton rahka) ja toiseen väliin laitan mansikkarahkaa (sitruunan makuinen rahka). Mutta siis, se mihin kysyn mielipiteitä on, että laitanko banaani-persikkarahkaan ihan sellaisenaan säilykepersikoita ja banskuja VAI persikka-banaani pilttiä? Vai molempia? Kummastahan tulis makeampi? Piltithän ei ole kamalan makeita, mutta onko tarpeeksi makea kakkuun rahkaseoksen muodossa? Kiitän jos joku viitsii vaivautua vastaamaan :D

Luulisin että oikeista banskuista tulis makeampi... Mutta melkein veikkaan että sokeria saattaa joutua silti lisäämään..

Mä oon tehnyt mangopiltti-banaanirahkasta kakkua ja ihan vähän jouduin sokeria lisäämään, senkin sitten kuorrutuskermaan.

Minä itse henkilökohtaisesti pidän jos on vähän pureskeltavaa joten itse laittaisin ihan hedelmiä.
Pieneksi pilkottna tietenkin ettei mitään nyrkin kokoisia paloja.

Niin ja laittaisin jompaa kumpaa täytettä molempiin väleihin sillä tuossa on jo aikamoinen makujen sinfonia kun on persikkaa,banaania,mansikkaa,sitruunaa,rahkaa ja pohja.

No voi höhlä. Mä kun aattelin että saattas olla hyvä. Mutta ku mä en haluais pelkkää persikka banaanikakkua... Enkä kyllä pelkkää mansikkaakaan... Mitä voisin laittaa mansikoiden kanssa tai banaani-persikka yhdistelmän kanssa? Tai oisko sitten mitään jos laitta mansikkaa toiseen väliin ja pelkkää banaania toiseen??? Jättäs persikan pois?

Yhteistyössä