kummituksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zirpale79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zirpale79

Vieras
oon asiasta kyllä melko varma ettei tää mitää luonnollista oo..

poikani on hieman yli vuojen, kohta 1,5 w. se osottelee tyhjiin kohtiin ja ojentaa kätensä ja sanoo "äiti katooo tetä" eikä kettään näy. Viimeksi äsken se ojenteli jollekki keksiä ja nauro niin makiasti että. Mulla nousee aivan kylmät väreet selkää pitkin.
Tein tuossa ruokaa ja poika kiehnäsi lattialla. Se yritti mennä olohuoneeseen mutta jähmetty aina keittiönoven välikköön ja peläten tuli minun jalkoihin ihan paniikinomasesti repi ja itkua väänsi että syliin haluaa.
Ja kun otin syliin, osotti ihan meiän viereen ja mun vieressä tuntu vaikka kuin kauon sellane jääkylmäkohta. tässä kämpässä on sattunu ja tapahtunu tosi paljo "kummitteluksi" luokiteltavaa,mutta mua ahistaa ku tuntuu että oku kyttää koko ajan.

Jaa. Onpa kumma että väliin se sun poikas ei pelkää tuota setää ja välillä on ihan paniikissa.
Tiedoksi vastaisuuden varalle: ne lapset jotka näkee "setiä" yms, ei pelkää niitä.
Se on vanha mies, jommankumman pappa joka siinä on, sun tai miehes.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Jaa. Onpa kumma että väliin se sun poikas ei pelkää tuota setää ja välillä on ihan paniikissa.
Tiedoksi vastaisuuden varalle: ne lapset jotka näkee "setiä" yms, ei pelkää niitä.

jos se on eri tyyppi välillä?

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Eipä ole olemassa mitään "pahoja henkiä", lapset tietää tän noin pieninä vaistomaisesti joten ne ei pelkää näkemäänsä. Eri asia on sitten jo isommat lapset, joille on syötetty satuja kummituksista ja muista pahoista hirviöistä yms.

uskon aaveisiin, mutta kyseessä voi olla myös mielikuvitus tai leikki... kaverin lapsi oli parivuotiaana " pelkään tuota" vaiheessa ja kohde oli million pimeä nurkka, milloin isi, milloin äiti. ja monesti alkoi sitten itsekkin kikatella. hassua muuten että niin monet vauvat hymyilevat jonnekkin tyhjään, ei kivaa iltapimeällä ei...

outoa sinänsä. Saattoihan olla että leikki jotain tms. Mutta omistuisia juttuja on muitakin.
jopa mieskin alkanu miettiin että mitäköhän vois olla kun se on tai siis oli totaalinen perusjuntti "ei siellä mitään oo,sun päässä humisee vaan" :D -tyyliin.
Mutta ku sillä alkaa keinot loppua miten se selittäs sen luonnollisella tavalla.
on käyny mielessä ettäku meillä on sellane perinteinen videokamera ei siis näitä digilevy hommia ni laittaa yöksi kuvaamaan.mitäköhä tapahtuis?

Ihan kuin meillä joskus, poika oli jonkin verran vanhempi.
Jutteli kattovaraston ovelle, tuli joskus kauhusta kankeena tieyistä huoneista pois hokien etten enää tuonne mene. Pelkää edelleen yhtä tiettyä kaappia.

Eipä ole olemassa mitään "pahoja henkiä", lapset tietää tän noin pieninä vaistomaisesti joten ne ei pelkää näkemäänsä. Eri asia on sitten jo isommat lapset, joille on syötetty satuja kummituksista ja muista pahoista hirviöistä yms.

No sinä et voi tietää mitä on olemassa tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:

No sinä et voi tietää mitä on olemassa tai ei.

näin on!!

Ainahan te voitte tuolta ryhmältä kysyä apua jos teillä kummittelee: http://www.osit.fi
Ovat suomalainen ghostbusters seura ja taitavat olla kiinnostuneita teidänkin tarinoista.
Itse ainakin taidan heihin ottaa yhteyttä kun on noita tarinoita tullut eteen.

Anteeks jos vähän asiaton, mut pakko laittaa. Itte pienenä kuvittelin et vessassa asuu piru :)
Ja mummolan rappusissa pelkäsin et vastaan tulee enkeli ;) Ei taia olla kaikki ruuvit paikallaan...
Oikeasti oon näin "aikuisena" miettiny miten kauheeta olis jos näkis jonkin "aaveen" tms.. varmaan sekoisin kauhusta.

näin äsken jotain outoa pihalla kun ulkoilutin koiraani. katoin eka et mikä ihmeen valopatsas tossa parinkymmenen metrin päässä hohtaa pimeessä ja sitten se lähti liikkeelle kun menin lähemmäs kattomaan. tyyppi hohti valkosta valoa kokonaan ja käveli rauhallisesti pitkän matkaa ja lopulta meni tien yli metsään ja hävisi sinne. mitään muuta siitä ei erottanu ku ihmisen muodot. en oo ikinä uskonu kummituksiin mut tää oli jotain niin outoa.

Yhteistyössä