kumpi asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karkeesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karkeesti

Vieras
Täysin uusi osaomistusasunto, rivitalo, johon saa itse valita pintamateriaaleja. 3 h+k+s+varasto+ oma piha. asumisoikeusmaksu 24 000? ja vuokra 720?/kk, sis. veden ja laajakaistan.

Vai

15 v. vanha rivitalo 3h+k+s+varasto+oma piha. Hinta 100 000 ?. Vain wc remontoitu, muuten alkuperäisessä kunnossa.

Minä 22, mies 23 ja lapsi tulossa. Tulot yht. 3000?/kk käteen.

meillä oli aluksi osaomistus rivari ja me tykkäsimme kovasti. Sai kivan säästön. Toki meillä oli todella halpa se "vuokra" 120e ja loput meni säästöön. Silloin kun asuttiin oli vielä uusi talokin.

Toka ehdottomasti. Maksatte sitä koko ajan itsellenne ja remonttia pystytte tekemään asteittain kun tarve ja rahavarat sallii. Noi osaomistus- ja asumisoikeusjutut on perseestä.

Niin tuota tokaa ei ole olemassa, mutta jos oma otettaisiin niin tuon kokoinen, tuon hintanen, ja tällä alueella ne tod.näk. on tuossa kunnossa ja noin vanhoja tuolla hinnalla jos saa.

Alkuperäinen kirjoittaja karkeesti:
Täysin uusi osaomistusasunto, rivitalo, johon saa itse valita pintamateriaaleja. 3 h+k+s+varasto+ oma piha. asumisoikeusmaksu 24 000? ja vuokra 720?/kk, sis. veden ja laajakaistan.

Vai

15 v. vanha rivitalo 3h+k+s+varasto+oma piha. Hinta 100 000 ?. Vain wc remontoitu, muuten alkuperäisessä kunnossa.

Minä 22, mies 23 ja lapsi tulossa. Tulot yht. 3000?/kk käteen.

oma!!

Yhteistyössä