Kumpi houkuttelevampi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N kysyy

Vieras
Miehet kiinnostaako teitä enemmän seksuaallisesti
a.) hyvännäköinen nainen, joka on useita vuosia nuorempi kuin sinä?
b.) hyvännäköinen nainen, joka on ikäisesi tai pari vuotta vanhempi

Naiset kiinnostaako teitä enemmän seksuaallisesti
a.) hyvännäköinen mies, joka on useita vuosia nuorempi kuin sinä?
b.) hyvännäköinen mies, joka on ikäisesi tai pari vuotta vanhempi

eiköhän se ole niin että kiinnostaa se jolla on sitä kemiaa.

Toinen tyrkyttää rahaa hienoa autokyytiä ym. ja saa pakit.

toinen katsoo vain ja

valut kohti hänen silmiään...

Ei siinä ikiä kysellä vaan vasta jälkeenpäin...

Mieheni on minua 2v vanhempi ja rakastajani vuoden nuorempi. Nuorena kiinnostivat itseä vanhemmat miehet (se klassinen 5v ikäero...) ja nyt katselen mieluiten vähän nuorempia. Se 5v ""nurinpäin"" kyllä riittää.

Ehdottoman ehdottomasti a - vaihtoehto

perustelut: kokemus on valttia näissä kuvioissa ja on ehtinyt tulla mukavia muotoja

...ja mielummin lievä paino että, on jotain mistä ottaa kiinni..

Iällä ei ole niin väliä, kyllä seksuaalinen kiinnostus syttyy, jos nainen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ja kemiat jotenkin kohtaavat. Eikä sen ulkonäönkään tarvitse niin ihmeellinen olla. Enemmän se on 'se jokin', joka viehättää kuin pelkkä klassinen kauneus.

ei ole karvoihin katsomista, mutta muhun ne tehoaa. Karvaton ei ole eroottinen eikä seksikäs ;-))
Mutta etköhän silti pärjää ilman karvojakin, onhan tuolla noita aikaisempia keskusteluja joissa naiset palvoo sileää pintaa.

Samanikäiset tai vähän vanhemmat miehet kiinnostaa..tosin nuoria miehiä katselen nykyisin ilokseni. Viikonloppuna itseäni nuorempi mies haki tanssimaan..kiva oli sekin..nam. Mutta ehkä tositarkoituksessa kuitenkin kiinnostaa enemmän ikäiseni tai hieman vanhemmat miehet.

Itse olen 50+, samanikäinen nainen on ihana, 10...20 v nuorempi suorastaan imee luokseen, 5... 10 v vanhempi on pure iron. Vaikea valita, käytännössä jokainen, joka antaa, on myös ajatellut asian silleen, että antaa parastaan - ja sen kyllä huomaa!!! Annetaan kaikkien kukkien kukkia, minä annan kaikille, jotka ottavat vastaan! Ja, mitä laajemmat toleranssit, sitä laajemmat markkinat...