Kumpi joustaa,kun kyse on epämiellyttävistä vieraista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos on yhteinen koti,niin saako sinne tuoda vieraita,joita kumppani ei voi sietää? Vai voiko toinen vastaavasti vedota siihen,että koska koti on myös hänen kotinsa,hän saa tuoda sinne oman vieraansa niin halutessaan ja se joka ei vierasta hyväksy poistuu siksi aikaa? Ymmärsiköhän kukaan.. :/ Mites on?

Molemmat joustaa.

Pakkoko sitä on kokonaan poistua, juo kahvit ja menee toiseen huoneeseen tekemään jotain, tai vastaavasti pakkoko sitä ökkökaveria on kutsua just silloin kotiin kun toinen on paikalla? Ajoittaa vaikka harrasteiltaan tms niin ei haittaa.

Sietämättömiä vieraita ei tuoda koskaan, vähemmän mieluisia tai väärän aikaan tulevia kohtuullisessa määrin. Koti on tärkeä paikka ja sinne ei tuoda ketä tahansa. Tosin ei miehellä erityisen ikäviä tuttuja kyllä olekaan, mutta näin teoriassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Molemmat joustaa.

Pakkoko sitä on kokonaan poistua, juo kahvit ja menee toiseen huoneeseen tekemään jotain, tai vastaavasti pakkoko sitä ökkökaveria on kutsua just silloin kotiin kun toinen on paikalla? Ajoittaa vaikka harrasteiltaan tms niin ei haittaa.

Mutta jos välit ovat niin tulehtuneet että ajatus vieraasta omassa kodissa etoo?

Meille ei tule kukaan, joka on jommalle kummalle epämiellyttävä. Jos olisi pakko tavata ko. hlö niin jossain muualla kuin meidän kodissa. Tällaisia on muutama.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Molemmat joustaa.

Mutta jos välit ovat niin tulehtuneet että ajatus vieraasta omassa kodissa etoo?

Siis pariskunnan välillä vai sen vieraan ja toisen puoliskon välillä?

Jos jälkimmäinen niin sit tavataan joko muualla tai kun inhoaja ei ole kotona. Jos pariskunnan välillä niin eropaperit ja äkkiä.

Molemmat joustaa.

Jos jälkimmäinen niin sit tavataan joko muualla tai kun inhoaja ei ole kotona. Jos pariskunnan välillä niin eropaperit ja äkkiä.

Siis vieraan ja toisen osapuolen välillä.

Molemmat joustaa.

Siis vieraan ja toisen osapuolen välillä.

Hahaa arvaan että tääkin aloitus koskee anoppia :D
Mutta joo, kyllähän koti on molempien koti, ja se kuka ei halua anoppia tavata voi poistua siksi aikaa. Anoppi ei kylläkään ole siten tervetullut yökylään.
Jos kyse taasen onkin jostain miehen typeristä ryyppykavereista niin ei, he eivät tule sikailemaan kotiin, pysykööt muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mutta joo, kyllähän koti on molempien koti, ja se kuka ei halua anoppia tavata voi poistua siksi aikaa. Anoppi ei kylläkään ole siten tervetullut yökylään.
Jos kyse taasen onkin jostain miehen typeristä ryyppykavereista niin ei, he eivät tule sikailemaan kotiin, pysykööt muualla.

Hahhah :laugh: :laugh: no niin koskee,eikö ookkin hassua? Anoppi haukkui mut hääjuhlassamme kännipäissään pyrkyrihuoraksi,lastemme kuullen siis eikä ole pyytänyt eikä kuulemma tule pyytämäänkään sitä anteeksi koska "joskushan se totuus oli omista ajatuksista kerrottava". Eiks ookkin äärimmäisen hauska juttu? :D :D Ja voitko kuvitella,mä en vaan jostain syystä pidä ajatuksesta että anoppi astuu mun kynnyksen yli,koska selvästi on osoittanut halveksuntansa mua kohtaan :laugh: :laugh: siis NIIIIIN hassunhauskoja nää anopit!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Hahhah :laugh: :laugh: no niin koskee,eikö ookkin hassua? Anoppi haukkui mut hääjuhlassamme kännipäissään pyrkyrihuoraksi,lastemme kuullen siis eikä ole pyytänyt eikä kuulemma tule pyytämäänkään sitä anteeksi koska "joskushan se totuus oli omista ajatuksista kerrottava". Eiks ookkin äärimmäisen hauska juttu? :D :D Ja voitko kuvitella,mä en vaan jostain syystä pidä ajatuksesta että anoppi astuu mun kynnyksen yli,koska selvästi on osoittanut halveksuntansa mua kohtaan :laugh: :laugh: siis NIIIIIN hassunhauskoja nää anopit!

Ok. Mies tapaa äitiään joko heillä tai paikallisen huoltamon kahvilassa, tuossa tapauksessa sun EI tarvitse joustaa :kieh:

Me ollaan varmaan ihmeellinen pariskunta, kun tykätään toistemme vieraista. On mun kavereita, ja miehen kavereita, ja yhteisiä kavereita ja kaveriperheitä. Kaikki ovat meille tervetulleita, ja mielellään otetaan heitä vastaan, ja viihdytään toistemme kavereiden kanssa. Sama pätee sukulaisia. Eli meillä ei tarvitse nahistella, missä tavataan ja kumpi lähtee pois jos joku tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Me ollaan varmaan ihmeellinen pariskunta, kun tykätään toistemme vieraista. On mun kavereita, ja miehen kavereita, ja yhteisiä kavereita ja kaveriperheitä. Kaikki ovat meille tervetulleita, ja mielellään otetaan heitä vastaan, ja viihdytään toistemme kavereiden kanssa. Sama pätee sukulaisia. Eli meillä ei tarvitse nahistella, missä tavataan ja kumpi lähtee pois jos joku tulee.

Kuullostaa ihanalta :) Meillä on muuten samoin,mutta tosiaan tuo miehen äiti aiheuttaa päänvaivaa :) :)

Miehellä on muutama kaveri ja sukulainen, jotka eivät älyä siistiä suutaan lasten seurassa, joten meille eivät tule minun ja miehen yhteisellä päätöksellä. Kummankaan tutut/sukulaiset eivät myöskään ole tervetulleita meille humalassa jos lapset on kotona vaikka muuten saavatkin käydä.