Kumpi joutuu mielestäsi väistää, kiusaaja vai kiusattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miksi kiusaaja on oikeutettu kiusaamiseen sillä perusteella, että kiusattu ei muuta muualle. Millä rahalla nykypäivänä voi ees muuttaa minnekkään. Kerralla pitäisi maksaa 2 kämpän vuokrat, takuu ja muuttoauto?

Miksi koulussa kiusatun pitäisi vaihtaa eikä kiusaajan? Kiusaajahan se ongeoma on. Olen itse kiusattuna joutunut jo koulussa väistämään enkä aio kodistani luopua. Kiusaajan tulisi väistää.

Miksi kiusaaja on oikeutettu kiusaamiseen sillä perusteella, että kiusattu ei muuta muualle. Millä rahalla nykypäivänä voi ees muuttaa minnekkään. Kerralla pitäisi maksaa 2 kämpän vuokrat, takuu ja muuttoauto?

Miksi koulussa kiusatun pitäisi vaihtaa eikä kiusaajan? Kiusaajahan se ongeoma on. Olen itse kiusattuna joutunut jo koulussa väistämään enkä aio kodistani luopua. Kiusaajan tulisi väistää.
Eli pitäiskö muuttaa niin et ensimmäinen vuokra maksetaan vasta kuukauden asumisen jälkeen niin ei tulisi pääleekkyyksiä ja tupla vuokraa vai siis mitä tarkoitat tupla vuokralla?

Asiat menee niin usein väärin. Kiusaaja on vahvempi ja siksi hän tekee mitä hän itse haluaa

Palkkaa möhömahainen ja risupartainen harrikkamies kouluttamaan kiusaaja ihmisten tavoille, tulee ehkä halvemmaksi kuin nuo muuttokulut

Yhteistyössä