kumpi kerryttää paremmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen sekä k-kaupan että S-kaupan asiakas. Mutta olen tuota miettinyt kumpi kerryttää paremmin niitä bonuksia/plussia?

Viimeksi ei tullut kun 2 seteliä plussaa vaikka koko ajan käyty vaan citymarketissa. Kannattaiskohan vaihtaa ja alkaa käymään prismassa, kertyykä sieltä paremmin bonusta...

Pienillä ostoilla S kertyy paremmin, isoilla ovat about tasoissa, Plussa jopa parempi. Jos ihan oikeasti keskittää, niin ei noissa isoa eroa ole.

Me käytetään K-kauppaa koska on meillä lähikauppa, tankataan Nesteellä tai Teboililla, vakuutukset Pohjolassa jne. ja joka kuukausi tulee useampi kymppi plussaa. S-kortin hommasin nyt ihan sillä, että onhan sekin kaikki kotiinpäin. Ei ne hinnassa anna alennusta minulle vaikka en S-korttia näyttäisikään ja jos joskus joutuu asioimaan S-ryhmän puljuissa, niin saa edes jotain takaisin. Lähinnä mä ton otin siksi, että me saadaan sitten bonusta sähkölaskusta joka ei ole ihan pieni - sähkölämmitteinen omakotitalo ja tietokoneita harrastava mies...

Plussat on ihan yhtä tyhjän kanssa! S-boonukset on meillä kertyneet ihan mukavasti. :) Yllätyin joskus alussa kun huomasin miten nopeesti alkoi kertyä!

Muutenkin olen S-ryhmään enempi tyytyväinen. K-kaupat on porhojen paratiisi... Cittarissa kyllä tuntuu tosin olevan jotenkin tyylikkäämpi vaate- ja tavaravalikoima. Jonkun plussatarjouksen perässä sinne tuleekin eksyttyä joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja PiuPau:
Meillä tulee kuussa 10-20? s-bonusta. ostokset 300-600 kuussa

siis noin pienistä osoista tulee noin paljon bonusta! Meillä oli ostot k-kaupassa n.800-900e ja tulu kokonaista 2 plussa seteliä eli 10e! taidanpa vaihtaa kauppaa!

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Jossain oli vastikään tutkimus, jossa kävi ilmi, että ainoastaan s-ryhmän kanta-asiakkuus on oikeasti kannattavaa, muut lähes huijausta eikä lainkaan verrattavissa ässään. Meillä kk-ostot taitaa olla 600-800? ja bonusta saadaan kuukausittain n. 30-40?.

Oli varmaan tosi puolueeton tutkimus.
:whistle:

Mie luin kans tuosta tutkimuksesta. S-etukorttia ollaan käytetty vuosikaudet. Ostot n. 400-600e/kk (ruuat, bensat, netti), bonusta tulee 15-20e/kuussa - noin. www.s-kanava.net -sivulta löytyy ne bonusprosentit että voi sit ite laskeskella omien menojen mukaan paljonko saa. Plussa-kortissa on miusta se hyvä puoli että k-kaupoissa on sit tarjouksia plussakortilla. S-etukortilla ei oo mitään tarjouksia ruokaostoksista. Mutta toki sit bonusta saa ihan hyvin. Ja vuosittain maksetaan osuuspääoman korko ja ylijäämän palautuksia ostojen mukaan. Niitäki on yleensä saatu 50-150e normaalien bonuksien päälle - muistaakseni toukokuussa.

Yhteistyössä