Kumpi kuva lapsi-aiheiseen joulukorttiin? (sis kuvat)

1 kuvasta sellaisille jotka eivät välttämättä lapsi kortia haluaisi ja 2 nille joille juuri teidän lapsella on erityinen merkitys. ! siis esim miehen sinkku kavereille? ja 2 kummeille.

Menipä vaikeeks :D
Kiitos kaikille vastanneille! :flower: :flower: :flower:

Vielä jäädään miettimään...

ja v:lle: vähän samaa mieltä että pitäis lisää kuvia ottaa mutta on niin super vaikeeta saada pikku taaperoa pysymään paikallaan ja kiinnostumaan Pianosta! Toisessa kuvassa tosiaan harmillisesti punottaa iho atopian takia mutta tohon asiaan varmasti auttaa se kuvan muokkaus.

Mun mielestä kumpikaan ei ole kovin hyvä.. kuva olisi paljon mielenkiintoisempi jos pianoa näkyisi enemmän ja vaikka taustalla takkaa jossa tuli tai joulukuusta tms. Nyt rajaukset ovat kuvissa aika tukkoiset.

Mun vaatimuksia ei täytä kumpikaan, sinuna kuvaisin vielä uusiksi. Söpö lapsi ansaitsee söpöt kuvat. =) kai sä yhden naperon saat asettumaan kuvaan nätisti? Mun piti saada kolme samaan kuvaan ja vielä katsomaan kameraanpäin... ja onnistui!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuo viimevuoden kuva on mun mielestä muokattu pilalle...

Mielipiteitä on niin monia :)

Me tykättiin siitä itse ja läpi vuoden ollaan bongattu meidän korttia tuttavien jääkaapin ovista kun ovat hekin tykänneet :)

Muokattu kuva on kyllä tossa tosi huonolaatuisena kun nappasin sen netistä tähän hätään.

Eikä me oteta tätä joulukortti-asiaa niin vakavasti :) Jos jollekin tulee kortistamme hymy huulille niin hyvä niin, jos ei niin saa ihan vapaasti heittää roskiin, no hard feelings!

Yhteistyössä