kumpi miehelle joululahjaksi, vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa päättää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa päättää...

Vieras
Ajattelin ostaa miehelle 29v. joko tulostimen(meillä otetaan paljon kuvia lapsista ja olisi helpompi tulostaa kuvia itse)tai kaukoputken(rakastaa kaikkea avaruusjuttuja ja on ajatellut JOSKUS tulevaisuudessa ostaa kaukoputken itse).
Toinen olisi hyödyllinen ja toinen taas..no..ihan vaan miehelle.
Mies on sanonut ettei halua mitään lahjoja, että joulu on lapsia varten. Mutta.. kun olisi kiva ilahduttaa.
Kakkoslahjaksi olen ostanut itselle punaisen sexyn yöasun, tässä imettäessä on nuo imetysliivit olleet aika hmm.. ei-niin-eroottisia :)

Ehdottomasti kaukoputki! Haluaisitko sinä leivänpaahtimen?

Mutta mutta, kelvollisen tähtikaukoputken hinnalla saa jo ainakin kymmenen hyvää tulostinta. Muutaman kympin putkella saa tähtiharrastuksen mukavasti tapettua jo ennen kuin se ehtii edes alkaa.
Minäkin haluaisin kaukoputken mutta koska haluaisin myös ottaa sen kautta kauniita kuvia galakseista ja tähtisumuista, nousee vaadittavan putken hinta tuhansiin joten haaveeksi se myös jää.

Kuun kraaterit kyllä näkyy jo satasella parilla ja saturnukset renkaat vähän enemmällä.
Täältä löytyy putkia ja paljon tietoa asiasta.

Muoks.
Tässä vielä suora linkki tietosivuihin.

Viimeksi muokattu:
Niin, otsikossa se tulikin. Kaukoputki; tutki ja selvitä asiaa niin pystyt ostamaan kunnollisen. Tai sitten lahjakortti alan liikkeeseen, saa sitten sellaisen putken joka on hyvä.

Uusimmat

Yhteistyössä