Kumpi on parempi? :)

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
1. Laittautua joka päivä ja näyttää aina hyvältä?

2. Laittautua vain, kun siihen on jokin syy?

Mä olen tullut siihen tulokseen, että jos laittaudun joka päivä, niin silloin kun siihen on jokin syy, ei kuitenkaan näytä sen paremmalta kun normistikaan.
Musta on kivaa, kun mies kehuu, kun olen laittautunut. Tietenkään ei kehu, jos olen joka päivä samannäköinen.

Eli laittaudun nykyään harvoin. (Raskausaikana erittäin harvoin.)
Säästää rahaakin, kun ei tarvii ostaa meikkejä niin usein. :D

Paremmasta tiedä, mut mulla käytössä tapa 2. Olen liian laiska laittamaan joka päivä. Olen enimmäkseen lasten kanssa kotona ja metsässä, ehkä käyn lähi-marketissa. Ukko koko päivän pois. Ketävarten pitäs laittaa? Itse en itseäni ehdi ihailemaan pitkin päivää.

itte käyn töissä hkin keskustassa, pyörin lounastauolla keskustassa jne enkä sen ihmeemmin itteäni meikkaile. puuteria on pakko laittaa kun naama kiiltää ku mikäkin. ripsarit ym jätän jos on jotain erikoista, kuten baariin meno tai muut juhlameiningit. hiukset vetäisen ponnarille normaalisti..ei ole kukaan koskaan valittanut ulkonäöstä haha :D en jaksais laittautua joka päivä, nejnej. miehelle kelpaan näine hyvineni, sehän se aina ihmettelee jos joskus erehdyn ripsaria laittamaan :D kuulemma näytän paremmalta illman meikkiä..jepjep.

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
minulla kanssa tuo jos-on-ihan-pakko-niin-sitten-meikkaan-vaihtoehto :) minen tykkää kun naama on meikin jäljiltä ku pakanamaan kartta :$

samma här. ja kun mä en ees oikein osaa meikata, niin välttelen sitä viimeiseen asti :ashamed:

Kyllä perushygienia ja tukan kampaaminen riittää kotipuuhiin. Voisi tuota varmaan vähän useamminkin pikkaisen laittautua, mutta turhaanpa tuota tosiaan. Teininä piti meikata jokainen kioskireissukin, silloin sai stressata. Nyt kotiäitinä kyllä turhaan itseään pakkeloi ja pukkeloi. Kunhan tästä taas kouluun menen, niin varmaan tulee sinne miltei päivittäin "pikkuisen sipaistua" jotain.

Yhteistyössä