Kumpi parempi muotoilurauta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pföff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen kampaaja ja vaihdoin ghd:ni cloud9 enkä ole katunut hetkeäkään. Lämmönsäätö on loistava ja tosiaan kaksi ghd rautaa hankkineena ne sekoaa juuri silloin kun takuu menee umpeen eli vuoden vanhana alkavat sekoamaan ja piipittämään omiaan,harmittaa kun kuitenkin kallisrauta. Ghdn maahantuonti on myös siirtynyt ainoastaan ghdlle ja he tekevät asioinnin kanssaan lähes mahdottomaksi. Eli vaikka takuuta olisi jäljelläkin he keksivät syyn kiertää vastuunsa. Cloud 9 saa tilattua skt groupilta,hintaa en juuri nyt muista,mutta heillä palvelu pelaa. Ja cloud nine on muistaakseni ghn:n suunittelijoiden kehittämä mutta paremmilla ominaisuuksilla!

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/16179/dcrgv/Cloud-Nine-The-Cloud-Nine-Iron-muotoilurauta mitenkäs tämä? Onko tää ihan "aito" jne kun on noin halpa? Minkälainen teillä kahdella vastanneella on, onko se tuollainen?

Okei, mä kun oon kuullut että noista kalliimmista raudoista tehtäis kopioita jotka sitten ei olekaan hyviä.. ja tietenkin jos noin paljon rahaa laitan (mulle paljon koska en oo ennen noin kallista ostanut) rautaan niin haluan että se on kans sitten sitä mitä pitääkin..

Kyllä se verkkokaupan cloud 9 on ihan aito, mulle tuli just eilen sellainen samasta paikasta ja netistä pystyin tarkistamaan aitouden. :) Mäkin tilasin tuon kun olin ensin säästänyt ghd:hen ja sitten ennen tilaamista aloin onneksi lukemaan noita juttuja kuinka porukalla hajoaa ne ghd:n raudat ennen aikojaan jne.

Okei.. taidanpa katella jos tilais sen sitten :) Katselin myös Remingtonin Pearl -rautaa , se oli aika edulliseen hintaan markantalossa mutta tuskinpa se tuota Cloud 9 voittaa? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pföff;25323050:
Okei.. taidanpa katella jos tilais sen sitten :) Katselin myös Remingtonin Pearl -rautaa , se oli aika edulliseen hintaan markantalossa mutta tuskinpa se tuota Cloud 9 voittaa? ;)

juu ei lähellekään. Mulla oli aikaisempi rauta just toi, ja nää on kyllä kuin eri maailmasta. Tuolla remingtonin raudalla mun oli pakko käyttää kaiken maailman aineita, eikä siltikään tukka pysynyt suorana kuin maks. puol päivää, eikä mulla edes ole kuin vähän taipuisa hiustyyppi, ei voi edes luonnonkiharaksi sanoa. Tuolla cloud 9 raudalla suoristin eilen tukkani aamupäivällä kun olin hakenut postista, en laittanut mitään muotoilutuotetta tai lämpösuojaa, ja mun tukka on edelleen tänään piikkisuora, vaikka oon siis nukkunutkin tässä välissä. :) Suosittelen oikeasti tosi lämpimästi.

Kiitos vastauksista :) Voi että, himottais nyt niin tilata tuo rauta tuolta mutta kun nyt just tällä hetkellä ei ole varaa eikä ole luottokorttiakaan jota tarvis osamaksuun.. Onkohan tuo kauankin tuolla hinnalla tuolla verkkokauppa.com:ssa....

Kysäisin tuolta verkkokaupasta että onko tuo hinta alennettu vaiko ihan "oikea" hinta. Ja on kuulemma ihan tuotteen "pysyvä" hinta. Mutta osaako joku sanoa että miten se voi olla noin halpa? Siis kun muualla mistä oon kattonut niin tuo Cloud 9 on yli 200e?

Yhteistyössä