Kumpi pimppa on teistä parempi?

  • Viestiketjun aloittaja Sanokaa suoraan
  • Ensimmäinen viesti
Sanokaa suoraan
Exälläni oli sellainen pimppa, että vehje meni itsestään sisälle, kun vain sattui kohdalle. Siis todella märkä, liukas ja "suurisuinen". Hänellä kastui alushousut ja koko jalkoväli todella nopeasti. Jos hän oli esileikin aikana päälläni, vehje liukui sisään, kun hän (tahallaan) laittoi lantionsa oikeaan kohtaan. Kun hän taas oli vatsallaan, minun tarvitsi vain asettua hänen päälle ja vehje osui aina kohdalleen ja sisään. En tiedä johtuiko tästä löysyydestä, mutta hän ei ollut koskaan saanut orgasmia. Kerran hän tosin voihki ja nosti lantion ilmaan esileikin aikana. Kyvyttömyydestään huolimatta hän hermostui, jos tulin liian aikaisin.

LIUKAS/LÖYSÄ NAINEN
+ helppo ja nopea aktin aloitus
+ helppo kestää kovaakin menoa
- huono tuntuma varsinkin kondomin kanssa
- orgasmikyvytön (ainakin tässä tapauksessa)


Nykyinen vaimoni on taas selllainen, että ei puhettakaan, että menisi ilman ujuttelua sisälle. Edes synnytys ei muuttanut tätä. Vaikka vaimoni on märkä, ei vehje silti tahdo upota kuin hiljalleen nytkyttämällä. Joskus minua sattuu, kun vaimo on päällä ja yrittää liian nopeasti sisään. Stondis pitää olla 100-prosenttinen, että kalu menee sisään. Muuten menee vain "mutkalle". Puristus on aikamoinen ja vähänkään erikoisemmassa asennossa kalu puristuu helposti ulos. Onneksi vaimoni laukeaa melko helposti ja jos näin ei tapahdu, on uusi erä tiedossa pian... Meno hieman helpottuu kosteuden levitessä ja vasta orgasmin jälkeen pimppa löystyy...

TIUKKA NAINEN
+ suuri nautinto olemattomalla liikkeellä
+ orgasmikykyinen
+ hyvä tuntuma kondomin kanssa
+ mies tuntee naisen lantiolihasten liikeet hyvin
- hidas ja työläs aktin aloitus
- aloitus sattuu helposti molempia
- kondomi rikkoutuu helposti


Mielestäni tiukka on parempi kuin löysä, mutta ovatko kaikki samaa mieltä?
 
Nikker
Exälläni oli sellainen pimppa, että vehje meni itsestään sisälle, kun vain sattui kohdalle. Siis todella märkä, liukas ja "suurisuinen". Hänellä kastui alushousut ja koko jalkoväli todella nopeasti. Jos hän oli esileikin aikana päälläni, vehje liukui sisään, kun hän (tahallaan) laittoi lantionsa oikeaan kohtaan. Kun hän taas oli vatsallaan, minun tarvitsi vain asettua hänen päälle ja vehje osui aina kohdalleen ja sisään. En tiedä johtuiko tästä löysyydestä, mutta hän ei ollut koskaan saanut orgasmia. Kerran hän tosin voihki ja nosti lantion ilmaan esileikin aikana. Kyvyttömyydestään huolimatta hän hermostui, jos tulin liian aikaisin.

LIUKAS/LÖYSÄ NAINEN
+ helppo ja nopea aktin aloitus
+ helppo kestää kovaakin menoa
- huono tuntuma varsinkin kondomin kanssa
- orgasmikyvytön (ainakin tässä tapauksessa)


Nykyinen vaimoni on taas selllainen, että ei puhettakaan, että menisi ilman ujuttelua sisälle. Edes synnytys ei muuttanut tätä. Vaikka vaimoni on märkä, ei vehje silti tahdo upota kuin hiljalleen nytkyttämällä. Joskus minua sattuu, kun vaimo on päällä ja yrittää liian nopeasti sisään. Stondis pitää olla 100-prosenttinen, että kalu menee sisään. Muuten menee vain "mutkalle". Puristus on aikamoinen ja vähänkään erikoisemmassa asennossa kalu puristuu helposti ulos. Onneksi vaimoni laukeaa melko helposti ja jos näin ei tapahdu, on uusi erä tiedossa pian... Meno hieman helpottuu kosteuden levitessä ja vasta orgasmin jälkeen pimppa löystyy...

TIUKKA NAINEN
+ suuri nautinto olemattomalla liikkeellä
+ orgasmikykyinen
+ hyvä tuntuma kondomin kanssa
+ mies tuntee naisen lantiolihasten liikeet hyvin
- hidas ja työläs aktin aloitus
- aloitus sattuu helposti molempia
- kondomi rikkoutuu helposti


Mielestäni tiukka on parempi kuin löysä, mutta ovatko kaikki samaa mieltä?
Niin ja taitaa olla sulla pikku pippeli kun noin hyvin sujahtaa sisään
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Exälläni oli sellainen pimppa, että vehje meni itsestään sisälle, kun vain sattui kohdalle. Siis todella märkä, liukas ja "suurisuinen". Hänellä kastui alushousut ja koko jalkoväli todella nopeasti. Jos hän oli esileikin aikana päälläni, vehje liukui sisään, kun hän (tahallaan) laittoi lantionsa oikeaan kohtaan. Kun hän taas oli vatsallaan, minun tarvitsi vain asettua hänen päälle ja vehje osui aina kohdalleen ja sisään. En tiedä johtuiko tästä löysyydestä, mutta hän ei ollut koskaan saanut orgasmia. Kerran hän tosin voihki ja nosti lantion ilmaan esileikin aikana. Kyvyttömyydestään huolimatta hän hermostui, jos tulin liian aikaisin.

LIUKAS/LÖYSÄ NAINEN
+ helppo ja nopea aktin aloitus
+ helppo kestää kovaakin menoa
- huono tuntuma varsinkin kondomin kanssa
- orgasmikyvytön (ainakin tässä tapauksessa)


Nykyinen vaimoni on taas selllainen, että ei puhettakaan, että menisi ilman ujuttelua sisälle. Edes synnytys ei muuttanut tätä. Vaikka vaimoni on märkä, ei vehje silti tahdo upota kuin hiljalleen nytkyttämällä. Joskus minua sattuu, kun vaimo on päällä ja yrittää liian nopeasti sisään. Stondis pitää olla 100-prosenttinen, että kalu menee sisään. Muuten menee vain "mutkalle". Puristus on aikamoinen ja vähänkään erikoisemmassa asennossa kalu puristuu helposti ulos. Onneksi vaimoni laukeaa melko helposti ja jos näin ei tapahdu, on uusi erä tiedossa pian... Meno hieman helpottuu kosteuden levitessä ja vasta orgasmin jälkeen pimppa löystyy...

TIUKKA NAINEN
+ suuri nautinto olemattomalla liikkeellä
+ orgasmikykyinen
+ hyvä tuntuma kondomin kanssa
+ mies tuntee naisen lantiolihasten liikeet hyvin
- hidas ja työläs aktin aloitus
- aloitus sattuu helposti molempia
- kondomi rikkoutuu helposti


Mielestäni tiukka on parempi kuin löysä, mutta ovatko kaikki samaa mieltä?
En tiedä onko minulla löysä tai tiukka mutta miehet ovat sanoneet ettälä minun pillu on kuin vesimeloni
 
Viimeksi muokattu:
vierailijax
Olen aina ajatellut, että löysä pimppi on löysä emätin, mutta siis onko sinun, aloittajan mielestä löysä pimppi sellainen, jossa on suuri emättimen aukko (emättimen aukon pienuus tai suurushan ei itsesään korreloi emättimen löysyyden tai tiukkuuden kanssa)

minulla on aika pieni emättimen aukko ja miesten pitää kyllä aika huolellisesti ujuttaa itsensä sisään. Pari seksuaalisesti avointa miestä (lue: eivät olleet ujoja puhumaan seksistä) sanoivat, että tykkäävät siitä ihan älyttömästi, koska puristusta tulee peniksen tyveen hyvinkin paljon ja se saa erektion pysymään pidempään. Liukkarilla menee sisään helpommin, tai sitten, jos mies on sormettanut esileikin aikana ja on sillä tavalla päässyt emättimen liukasteita vulvan alueelle. Kondomin kanssa pitää minunkin kanssa olla tarkkana, koska se tosiaan lähtee helposti pois päältä, etenkin, jos penis on sisällä koko pituudelta.
 

Yhteistyössä