kumpi puhelin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lenita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä palstalla kannattaa muuten pitäytyä kysymyksiin verhoista, imettämisestä tai pesuaineista. Teknisiin asioihin, laitteisiin ja koneisiin liittyvissä asioissa neuvon kysyminen kaksplussan kotiäideiltä, työttömiltä, siwan kassatädeiltä ja muilta älyn jättiläisiltä on sama kuin ampuisi itseään jalkaan.

[QUOTE="lenita";28552218]no kai näillä edellä mainitun listan edustajilla kuitenkin puhelimet on?[/QUOTE]
Vertailukelpoista tietoa saisi vain sellaiselta henkilöltä jolla olisi reilusti kokemusta molemmista laitteista. Sellaista täältä tuskin löytyy.

Androidin kelkkaan lähtisin. kuitenkin. Pitemmänpäälle helpompi käyttää, kunhan ensin pääsee sinuiksi vehkeeseen. Lisäksi laite on pidempi-ikäinen parempien komponenttien johdosta. Kamerasta en osaa sanoa juuta enkä jaata, en kuvaile paljoa millään luurillla. Taitaa kaikilla uusimmilla kapuloilla saada ihan tarpeeksi hyvän kuvan niin että selvän saa hyvin. Androidin nettselain on myös todella nopea nykyään.

Mut tota AAPEE vissiinkin on valitsemassa jo ANDROIDIN. Joten miksi täällä ulvotaan androidin surkeudesta ja ehdotellaan applen tai windows phonen kamaa? HTC ONE ja GALAXY S 4 oli vaihtoehdot.

Jep, molemmat näistä ko puhelimista ovat android käyttöjärjestelmän omaavia.. Ja mielipiteitähän saa toki olla, itse olen vaan käytössä huomannut androidin olevan minun juttu ja vastaavan minun tarpeitani paremmin :)

Yhteistyössä