kumpi sukupuoli erottuu paremmin ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kätilöopistolla esikoisen kanssa sanoivat että tyttö olisi helpompi sanoa varmemmaksi, koska haaroissa ei silloin näy mitään erityistä kuin klitoris.
Pojilla onkin letku... joka voi olla myös napanuoraa...

Kiitos :flower:
Mulle sanoivat ultrassa et tästä selvästi näkis et kumpi tää ois, mut en sit kysyny...ja nyt mietin pienessä mielessä et kumpi sit ois paremmin nähtävissä... =) Mut sithän sen näkee kumpi se on ku syntyy ;)

POIKA näkyy selvemmin!! tytöt on aina kyseenalaisia.. paljon menee tyttöveikkailut pieleen mutta kun pojan vehkeet näkyy niin siitä ei voi erehtyä.. ainakin harvinaista on! mulle itelleni on käyny niin että kaksi kertaa sanottiin tytöksi ja poikahan se tulla tupsahti.

vähän asian vierestä, mutta...mulla on kolmessa raskaudessa oma olo osoittautunut todeksi, eli olen aina "tiennyt" kumpaa odotan. Nyt luulin oottavani tyttöä mut ultra näyttää lekurin mukaan selvää poikaa, eli poika kai sieltä sit tulee??

Meille näytettiin ultrassa vaan pysäytyskuva haarovälistä kyyttäessä, ei kerrottu mitään. Minusta se näytti tytöltä, miehestä pojalta. Haarovälissä ei näkynyt mitään, pieni pullea kumpu vain. Ei palleja, mutta ei toisaalta pimppiviivaakaan. Onkohan sillä sukupuolta ollenkaan?

Minusta olisi paljon reilumpaa kokeneen lääkärin sanoa, että "näyttää pojalta" tai "en saa kyllä tuosta selvää" kuin tuollalailla arvuutella. Miksi ihmeessä sitä sukupuolta ei voi suoraan sanoa jos sen näkee?

Kysyttäessä minusta pitäisi kyllä kertoa. Ja jos vanhemmat ei kysy, ei asiaa tarvitse mainitakaan... Helsingissä on minun tuttavapiirissäni kategorisesti kieltäydytty kertomasta (kunnallisissa, yksityisillä saa tietysti rahakkaat parempaa palvelua) sukupuolta. Se on minusta kummallista. Joo, toki se on aina epävarmaa, ja lääkärin pitää muistaa painottaa sitä epävarmuutta ja ettei ultralla voi nähdä niin tarkasti. Mutta vanhempien olisi helpompi rakentaa mentaalisidettä vauvaan jos tietäisi sukupuolen.

Tyttöä odottaessani kävin useissa ultrissa eikä yhdessäkään selvinnyt sukupuolta.
Poikaa odottaessani viimeisessä ultrassa näkyi pippeli, josta sain oikein kuvan todisteeksi :D Lääkäri totesi että jos ultrassa näkyy pojan vehkeet niin kyllä se on 100% poika. Tietenkin jos ei ole taitava ultraaja voi erehtyä siinä mikä kuvassa lopulta näkyi ;) Eli olen kyllä kuullut vääristä poikatulkinnoistakin.

Yhteistyössä