Kumpi teillä käy tankkaamassa auton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Eilen oltiin kylässä ja kaverini sanoi miehellensä, että "Sun täytyy käydä tankaamassa mun auto et pääsen ensi viikolla töihin".
Meidän isäntä kysyi sit kaveriltani miksei hän käy tankkaamassa itse.
Niin ilmoitti, ettei ikinä ole tankannut ja ajaa vain autolla jos siinä on tarpeeksi bensaa..

Tänään olin sitten toisen kaverin kanssa liikenteessä ja kävin tankaamassa auton samalla kerroin eilesen jutun.
Tää mun toinen kaveri kertoi, ettei hänkään ole ikinä tankannut autoa eikä lähde ajamaan jos bensatankin valo palaa ennen kuin mies on käynyt tankaamassa.
Mies on sitä mieltä että jos en osaa tankata itse autoa tarvittaessa en oi sillä lähteä liikenteeseenkään.

Kumpikin tankkaa, mies yleensä tankkaa ns. suuta myöten ja mie siihen asti ku naksahtaa, se o ihan helppoa ku vaan tietää mitä auto käyttää

pääsääntöisesti mies omansa ja minä omani. toki tankkaamme toistemme autot jos tarve vaatii sillä liikkeellä ollessa. yhdessä liikkuessa mies tankkaa lähes aina.

ai niin, mun autoon tulee reilusti enemmän kilometrejä kuin miehelle joten useammin minä käyn tankilla kuin mies....

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Meillä auton omistaja tankkaa ja maksaa. Eli mies. Mä en käytä autoa paljon mitään. Mun nakki on täydentää pissapoika.

Niin ja ruohonleikkuri on mun valtakuntaa ja mun pitää huolehtia sen tankkaamisesta ja huollosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Kumpikin tankkaa omat autonsa.

Näin meilläkin, paitsi mun autolla ajan vain mä, miehellä on tila-auto ja vielä työsuhde sellainen joten kun sillä olen liikenteessä ja bensa vähissä tankkaan kyllä senkin

Mies käy tankkaa, ku miulla ei oo ees korttia :D Tosin joskus oon maksamassa mukana.

Omat vanhempani tankkaavat itte omat autonsa, mutta esim. anoppi tankkuutti appiukolla autonsa kun olivat vielä yhessä..ei siis osannut itte.

Minä tankkaan meidän autot, käyn tankkaa Venäjällä. Tai siis tankkaa siellä vain toista autoa ja kannussa tuomani bensan mies sitten kaataa omaan autoonsa...eli tavallaan hän sitten tankkaa oman autonsa. ;)

Meillä tankkaa molemmat, aina kun bensa alkaa olla vähissä. Usein myös tankkaan silloin kun ollaan yhdessä liikenteessä. Ja teille jotka ette suostu tankkaamaan... Mikä siinä on hankalaa? Ei siis ole mikään v...tuilu kysymys vaan ihan mielenkiinnosta?

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
:snotty: Joo, mäkin on kuullut että joittenkin ei tarvi tankata autoo. :o EPISTÄ!

Sanos muuta. Meillä auto on pääsääntöisesti mun käytössä, joten yleensä mun se pitää myös tankata. Eilen kun käytiin kaupassa ja kysyin pitääkö käydä tankillä niin mies lupasi tänään illalla käydä tankaamassa auton, kun lähtee käymään töissä, mut sitten aamupäivällä kun lin liikenteessä niin kävin samalla, kun huomasin et oli "halpaa" bensaa.

Meillä isäntä sanoi, et jos meinaan autoa käyttää niin turha odottaa, että hän sitä tankaa.

Yhteistyössä